Gyenge 2013. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. január 2.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Kezdeném a pozitív dolgokkal a személyzet figyelmes és udvarias volt az éttermi részlegen. Amit kifogásolnék az az hogy a folyóson,az épületben a személyzet üdvözölhetné a vendégeket.Csak egyszer köszöntek előre. A bejelentkezésnél fontosnak tartom hogy mindenről tájékoztassanak és ami a programba szerepel azt automatikusan megkapjuk.Nem tartom helyesnek hogy a vendég hívja fel a figyelmét hogy pl.a masszázs jegyet megkapja,amit már eleve oda kellet volna adni.Ezek kis dolgok de meghatározó tényezők az ott tartózkodó vendégeknek.Továbbá amit nem is tennék be a szolgáltatás címén az a fitnesz terem. Szűkös helyen nem működő gépekkel még a legjobb szándékkal sem nevezhető fitnesz szolgáltatásnak.Asztali tenisz is erősen kifogásolható. Egy fél délután állt rendelkezésre a totyogó gyerekek társaságában mert többet kellet arra koncentrálni hogy rá ne lépjünk.Másnap már lehetőség sem volt mert el vitték azzal az ürüggyel hogy kel a hely.Természetesen,de akkor ne tüntessék fel mint szolgáltatást vagy szórakozási lehetőséget.Nem hivatkozhatnak arra hogy ez egy 3 csillagos szálloda és hogy ez telik.Jártam 5 csillagos szállodáktól a 2 csillagosig tisztában vagyok a különbséggel.Ezt a megállapítást kérem ne vegyék rosszindulatú megjegyzésnek nem ez a szándékom. Valóban ahogy az Önök érdeke,hogy valóban mi az, amin változtatni kel,hogy a jövőben ezt kiküszöböljék és elégedett visszatérő vendégei legyenek.Boldog és elégedett vendégeket kívánok az Új Évben.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Átlagos
Tisztaság:Gyenge
Kényelem:Szörnyű
Szolgáltatások:Gyenge
Étkezés:Jó
Elhelyezkedés:Gyenge
Hotel Magistern Konferencia & Wellness további értékelései
A kedves fogadtatás a Recepciós Hölgy részéről. Meglepetésként ért és nagyon tetszett a névre szóló ülésrend kártya is. Jó asztaltársaságom volt.A nagyon sok féle étel minősége, frissessége. Az éttermi felszólgáló Hölgyek, Urak kedvessége,mosolya,segítőkészsége. Az ünnepi programok úgy a...
Az egész szállodára ráférne a felújítás, az ételek izletesek voltak, a vacsora változatos, de a reggelinél minden reggel ugyanaz volt, egy kis változatosság jó lett volna pl. a tojásrántottát kis szalonnával, kolbásszal, hagymával stb. fel lehetett volna dobni, egy kis gyümölcs is jó lett volna,...
A kérdések nem terjedtek ki a részletekre. A legnagyobb gond nem a szálloda adottságaival, hanem a kommunikációjával volt. Ahány emberrel beszéltünk/kérdeztük a személyzetet, annyi választ kaptunk. a honlapon talált infok fantasztikus szaunaszeánsz lehetőségét hírdették, előzetes érdeklődésünkre...