Jó 2013. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2013. augusztus 8.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Mi a legnagyob nyári melegben utaztunk gyerekekkel, ezért választottunk víparti szállodát. Így, hogy napközben alig tartózkodtunk a szobánkban megfelelt ez a szálloda, de hűvösebb időben nem éreztük volna magunkat itt ennyire jól. A vízpart közelsége, a szolgáltatások és a személyzet kedvességge miatt nagyon jó értékelést adnék, a komfortérzetünkön azonban sokat rontott a szoba 30 évvel ezelőtti időket idéző hangulata, "retro" feeling-je, ill. az, hogy a két óvodás korú gyereknek a két kanapét ággyá átalakítva már elég szűkösen voltunk. A legnagyobb gondunk mégis két dologgal volt: egyrészt a tisztaság hagyott kívánnivalót maga után (főleg a fürdőszobában), másrészt mi sajnos a Tihanyra néző naposabb oldalon kaptunk (klíma nélküli)szobát, ahol szinte lehetetlen volt délben elaltatni a gyerekeket, a meleg annyira bent szorult a szobában. Este mindez annyival volt rosszabb, hogy az ablakokat kitárva rettentő zajos volt a szoba. A szálloda konyhája viszont nagyon jó, csakúgy mint a gyönyörűen rendben tartott füves udvara. Összességében a szobák komfortja egy három csillagos szállodának felel meg, a szolgáltatások ennél kicsit többet adnak ugyan, mégis kicsit magasnak éreztük az ár-érték arányt.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Kiváló
Tisztaság:Átlagos
Ár / érték arány:Átlagos
Kényelem:Átlagos
Szolgáltatások:Kiváló
Étkezés:Jó
Elhelyezkedés:Kiváló
Hotel Magistern Konferencia & Wellness további értékelései
A kedves fogadtatás a Recepciós Hölgy részéről. Meglepetésként ért és nagyon tetszett a névre szóló ülésrend kártya is. Jó asztaltársaságom volt.A nagyon sok féle étel minősége, frissessége. Az éttermi felszólgáló Hölgyek, Urak kedvessége,mosolya,segítőkészsége. Az ünnepi programok úgy a...
Az egész szállodára ráférne a felújítás, az ételek izletesek voltak, a vacsora változatos, de a reggelinél minden reggel ugyanaz volt, egy kis változatosság jó lett volna pl. a tojásrántottát kis szalonnával, kolbásszal, hagymával stb. fel lehetett volna dobni, egy kis gyümölcs is jó lett volna,...
A kérdések nem terjedtek ki a részletekre. A legnagyobb gond nem a szálloda adottságaival, hanem a kommunikációjával volt. Ahány emberrel beszéltünk/kérdeztük a személyzetet, annyi választ kaptunk. a honlapon talált infok fantasztikus szaunaszeánsz lehetőségét hírdették, előzetes érdeklődésünkre...