Felemás fehér

Fehér Rózsa Fogadó étterme SopronFehér Rózsa Fogadó étterme Sopron a térképen

Átlagos 2021. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. július 16.
Furán kezdődött ez is… megnézem Sopronban az ittjartam.hu-n, hogy melyik a legjobb étterem, és lám, lám, az Aranyfácán! Hát akkor menjünk oda… cím beír, telefonos alkalmazás háromszor visszavezérelt ugyanoda, egy, az állomás előtt háztömb körül kellett kerengeni, ahol ráadásul útépítés is volt, szóval, a dühöngésig elátkoztam az elektronikát. Sebaj, kikapcsoljuk, van nekünk régivágású GPS-ünk, na majd az! Bementem a városba, bekapcsoltam. És ugyanoda vitt az is, az állomásnál kerengőbe!!! Némi hajtépés után eldöntöttük, hogy ok, akkor legyen a második, a Fehér Rózsa!! Cím beír és némi kanyargás után meg is találtuk. Sopronban sok helyen kell parkolásért sokat fizetni, itt is. De legalább viszonylag árnyékban állt a kocsi. Az étteremtől csak picit voltam elragadtatva, annyira nem tetszett, a nagy teraszon talán valami nénik tartottak arany- vagy gyémántosztálytalálkozót, de eléggé hangosan próbáltak egymással kommunikálni. Mögöttünk valami feketetrikós suttyók szerepeltek, de ők hamar el is mentek. A pincér sem túl barátságos, sem elutasító nem volt, tette a dolgát. Mindig más jött oda az asztalunkhoz, láthatóan rutintalan fiatalok. Kimentem a mosdóba, hát az szuper, csillog-villog, nagyon tiszta, nagyon automatizált, a csap a szárító is egyben, de még alternatív megoldások is vannak. A terasz mellett meg fehér rózsák is vannak, valóban, az a névadó. Húslevesem májgaluskával jó ötlet volt, utána szarvast kértem vadasan, nejem pedig mézes-chilis csirkemellfilét. Mindebből a mangós limonádé volt legjobb, tényleg az a legemlékezetesebb ízélmény. A szarvashoz feladott gombócok például felemás származásúak voltak, volt közöttük nagyon puha és nagyon kemény is egyaránt. Egyébként viszonylag bőséges adag volt. Feleségemnek egyáltalán nem ízlett az övé. Ő nem evett levest sem. A mindezért kifizetett 9000 forint valahogy nem egészen volt szinkronban a színvonallal. De nem bántam meg, ez is egy tapasztalat volt, istenem, hát azért él az ember, hogy minél több helyről gyűjtsön be ismereteket.
Fehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Külső képFehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - MosdóFehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - MosdóFehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - MosdóFehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Étel/italFehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Étel/italFehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Étel/italFehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - BelsőFehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Belső

Fehér Rózsa Fogadó étterme további értékelései

2020.07.20a párjával
Ausztria felé utazva gyakran szállunk meg Sopronban. A szállásadónk ajánlotta az éttermet. A külső, de fedett részén foglaltunk helyet. Nagyon finom házi limonádéval indítottunk. A fatálas főételt nagyon hamar kihozták. Minden friss volt rajta. Különböző rántott és sült húsokat ettünk, vegyes...
2019.09.23gyerekekkel
Újra eljött a szülinapom és ismét ide mentünk ebédelni. A jól megszokott ételek fogadtak, (ami lehet már kissé unalmas is egy idő után) , viszont mintha nem ugyanaz a szakácsuk lenne, nem volt olyan finom , mint előző alkalmakkor. A sütemény egyáltalán nem volt ehető számomra. Nagy somlói galuska...
2019.09.18a párjával
5 napot töltöttünk az étteremtől nem messze levő apartmanházban. Előre kinéztem ezt a helyet, mert jókat olvastam róla, és a tulajnő is javasolta őket. Nagyon jó környezet, az udvarban levő modern pavilon levegős, világos, meleg lévén fontos volt ez, tehát már ez egy jó indítás volt. A...
Civitas Hotel Sopron - Napi ár reggelivel
2024.11.01-ig
Ensana Thermal Sárvár
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa - Napi ár all inclusive ellátással
Napi ár all inclusive ellátással