Első ebédünk Sopronban

Tercia Hubertus étterem SopronTercia Hubertus étterem Sopron a térképen

Kiváló 2022. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. július 24.
A fertőendrédi Tercia étteremben évekkel ezelőtt többször is megfordultunk, jókat ettünk. Sopronba megérkezve, a szállásunk közelében láttam meg a soproni Tercia étterem irányát mutató táblát a 84-es út mellett, így a korábbi pozitív benyomások alapján jöttünk be ide ebédelni. Az étterem kifejezetten tágas, sok asztalos, nagy alapterületű, terasz és különterem is van, valamint ingyenes sok férőhelyes parkoló, az emeleti részen panzió működik. A Hubertus "melléknév" több mindenre is utal, Az étterem egy erdő szélén fekszik, helyileg a Hubertus utcában található, az előtérben állatpreparátumok, vaddisznó, kőszáli kecske, agancsok láthatóak. A beltér faburkolatos, rusztikus. Egy kedves, jó humorú pincér sietett a hozzánk, asztalt ajánlott, majd segített a gyerekeknek a választásban. Minden étel finom volt, mindent végig kóstoltam. Vadraguleves tárkonnyal, burgonyagombóccal, erdei gombákkal, tejfölösen (1490 Ft), erős kezdés volt, és nagyon gyorsan érkezett. Előételek közül hortobágyi húsos batyut választottunk, aminek csupán egy hibája volt, túl nagy adag érkezett a kis serpenyőben, nekem bőven elég lett volna 1 db batyu (a szokásos hússal töltött palacsinta tészta batyu formára volt hajtogatva), a 2 rengeteg sok volt (1990 Ft). A főételek közül a gyerekek a halakat preferálták, bőrén sült lazac parázsburgonyával, karamellizált hagymamártással, 2 szelet lazacfilé, kitűnő sült újburgonyával (5390 Ft), valamint rántott fogasfilé - ez is 2 szelet volt - jázminrizzsel, tartármártással (4490 Ft). A desszertek közül forró almás pitét választott a lányom vanília fagylalttal (1590 Ft). Az almás pite nagyon házias, remek ízű és állagú volt, fahéjas szórással, és ez is hatalmas adag.
Limonádét (epres, citromos, áfonyás) - 990 Ft/ 5dl és házi málnaszörpöt (890 Ft/5 dl) ittunk. Mindegyik jó kiadós adag volt, erdei gyümölcsökkel, ribizlivel, szederrel. Nem jéggel töltötték fel a poharat, mint sok más helyen, ahol az 5 dl inkább csak 4 vagy 3. Limonádét literes kancsóval is lehet kérni.
Kötelező szervizdíj nincs. Nagyon jó volt az első ebédünk a soproni nyaralás alatt, örülök, hogy itt kezdtük a programunkat.
Az étterem mellett van a nyári bobpálya, azt is nagyon ajánlom.
Tercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - EgyébTercia Hubertus étterem Sopron - Egyéb

Tercia Hubertus étterem további értékelései

2020.08.30gyerekekkel
Egy összevont születésnapi ebéden voltam ott már sokad- szorra a családdal.Nagyon meg vagyunk elégedve mindennel. Az ételek mennyisége és minősége kiváló.Ami most kifogá- solható volt.Aperitifnek pálinkát fogyasztottunk aminek a hőmérséklete /meleg/volt.Ha megfelelő a...
2019.09.28barátokkal
Érettségi találkozott tartottunk ott.Szép környezetben van az étterem, kissé osztrákos stílusban. Ez nem mondható el a kiszolgálásra és az ételek minőségére. Egyikünk több mint egy órás várakozás után kapta meg a rendelését- többszöri érdeklődésre.Mindenki befejezte az étkezést amikor...
2019.08.18gyerekekkel
Viszonylag gyors kiszolgálás, bőséges kínálat. Kint a szabadban tudtunk enni, ami egy szép nyári napon felbecsülhetetlen. Az ebédünk finom volt, bár mélyebb nyomot nem hagyott bennünk. A pincér kedves és gyors volt, a személyzet segítőkész. Arra az esetre tökéletesen megfelel, ha a bobozás után...
Civitas Hotel Sopron - Napi ár reggelivel
Ensana Thermal Sárvár
Hunguest Bük Bük, Bükfürd? - Pihenés fürdőbelépővel
Pihenés fürdőbelépővel
Hunguest Bük Bük, Bükfürd?