Bakancslista kötelező pontja!

Vadászkürt Étterem SopronVadászkürt Étterem Sopron a térképen

Kiváló 2018. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. május 4.
2018 februárjában jártunk itt házassági évfordulót ünnepelni. Emilben foglaltam asztalt. Küldtek az évfordulónkhoz ajánlatot is. A kapcsolatfelvétel, az egyeztetés gördülékenyen ment.
A terepen:
- kicsi, családias. nincs telt ház, de folyamatosan voltak vendégek - feltűnt, hogy a családosokkal, nagycsaládosokkal milyen könnyedén elbánnak (jó értelemben!). MI a sleppünket otthon hagytuk, de legközelebb vinni fogjuk az egész pereputtyot! Tiszta!
- az árak nem a 'lowbudget'nek lettek kitalálva, tehát ide nem érdemes azért jönni, hogy olcsón együnk. DE! Minden megérte az árát! Minden!
- kiszolgálás: udvarias (de nem képbemászóan), gyors, de nem kapkodva, az ételekre épp annyit kellett várni, amennyi idő alatt elkészül. nem 1-1 órát, de nem is gyanúsan keveset.
- választék: a neve alapján kicsit féltem az elején, hogy csak zaftos-zsíros koszt lesz, nehéz borokkal, esetleg rántotthús dömping - tág értelemben (mit tudom én, pl. vad.kürt tál rántottborda-rántottgomba-rántottcsirkecomb...)
Nos, ehelyett igen széles választék volt, sokféle sajtos megoldás, halak (pedig a halakkal óvatos vagyok, de itt az is remekül sikerült), sokféle köret a rizs-sültkrupmlin túl.. És mégsem az a hyperfájndájning. (Érezted, hogy Sopronban vagy, és nem egy 78. emeleti fullextrás étteremben..)
- ételek: vagy 5 fogást ettünk. Az árakból, stb. azt hittem, ilyen zsebf@..nyi adagok lesznek nagy tányérban jól szétcsorgatva hogy a kevés soknak látsszék. Nem. Nem voltak nagy, tömős adagok sem, de a feleségem már a 2. fogás után eltelt. Én nagy étkű vagyok, az egy fogás nekem kevés lett volna, de bizony az ételsor végigevéséért nekem is küzdenem kellett. Márpedig mindegyik fogás csodálatos volt, nem lett volna szívem otthagyni. A desszerttel már kínban voltunk :)
Az egészhez borsort kínáltak, de itt is volt opció hogy borfajtákra megyünk rá, (pl. na ehhez a fogáshoz chardonnay illik, és ehhez keressünk egy chardonnay-t), vagy CSAK soproni borokból legyen összebűvészkedve. Mi természetesen az utóbbit választottuk. Ez is remekül sikerült. Aperitiffel együtt a bor is épp elég volt. Nem kevés, de nem is túl sok, hogy az ember szédelegve menjen haza.
- fizetés: természetesen opció volt az OTP szépkártya is. Ez is gördülékenyen ment, nem volt bénázás, nem kellett a másik pulthoz fáradni az épület másik szárnyának a másik bejáratához, hanem helybe hozták. Ezzel együtt is tudtam borravalót adni, mert ugye az muszáj volt, hiszen olyan tökéletes volt minden :)
Csak tépem itt a számat-billenytűket..
Szóval mi MAXIMÁLISAN meg voltunk elégedve! A kommunikációval, a hozzáállással, az ételekkel (emiatt vissza fogunk még menni!!!), a borokkal, az egész vadászkürt vendéglő miliőjével!Az ár-érték arány is maximálisan jó volt!
Ha jól sejtjük, akkor az idősb pincér a ház ura. vele egyeztettünk emilben is. Köszönjük neki és társinak a kiszolgálást! Kiváló volt! És, ha minden igaz, a kedves neje a szakács! Hát..., sírtam, annyira jó volt végig :) Köszönjük!!! CSAK AJÁNLANI TUDOM! Csillagos5fölé 5szívanégyzeten!!!

Vadászkürt Étterem további értékelései

2019.07.16barátokkal
Kitűnő hely Sopron belvárosától gyalog sem túl messze. AZ éttermet vivő házaspár minden ételén érződik, hogy imádják a hivatásukat. A felszolgáló úr- maga a tulajdonos - például több olyan.csak aznap készült ételt ajánlott ,amik nincsenek is az étlapon. Megkóstoltam a csak itt kapható...
2019.06.05barátokkal
A Vadászkürt étterem a fősodornak korrekt képviselője, szép a beltér, nagyon kedves a kiszolgálás, jó a konyha. Ettünk egy magos bundában sült fogast, roston sült kecskesajtot, mákos rebarbarás rétest valamint káposztás babos pontyhalászlét. Ezutóbbi okozott igazán kellemes meglepetést. Kicsit...
2018.12.22a párjával
Ma este volt szerencsénk a karácsonyt kettesben előünnepelni, ezért egy célnak megfelelő, jó helyet kerestünk. A fácán és libaaprólék leves ugyan kis adag, de annál finomabb volt!! A jó minőséget nem mérik bő kanállal, ok, tiszta sor. :-) Második fogásnak vaddisznó combot vargányás nokedlivel és...