Ezt látni kell!

Mini Magyarország SzarvasMini Magyarország Szarvas a térképen

Kihagyhatatlan 2021. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. augusztus 21.
Láttam néhány képet róla, hallottam is és most végre személyesen is eljutottunk. A Szarvasi arborétum területén található, így mi kombinált jegyet vettünk, de lehet külön-külön is látogatni. Nyitás után kicsivel érkeztünk, így még kevesen voltak. Ahogy beléptünk csak pislogtunk, gyönyörű! Sok-sok nevezetes épület, templom, vár, malom, vasútállomás élethű makettja. Hegyek-dombok megépítve, vonatok közlekednek, el is indíthatja a látogató. A templomokat zenéltetheti, a vár ajtót nyihatja, szóval nagyon interaktív és mindez gyönyörűen elhelyezve, hasonlatosan, mint ahogy a valóságban van. A történelmi Magyarország területéről a leghíresebb, legszebb épített örökségünk makettjai. Ahogy telt az idő egyre többen lettek a parkban. Mi addigra körbe jártunk mindent, kétszer is, így indultunk tovább. Fantasztikus, gyönyörű, nagyon szép, precíz munka az egész park. Gyereknek, felnőttnek nagy élmény az egész!

Mini Magyarország további értékelései

2023.09.21családjával
Kihagyhatatlan
Szarvason járva, érdemes feltétlenűl megnézni. Kellemes séta keretein belűl csodás várak, kastélyok. Minden épületről részletes leírás, sőt interaktív formában, dalokat, hangokat, harangjátékokat hallhatunk. Fontos megemlítenem, hogy amikor az idős férjemmel a bejáratnál vártuk, hogy meghozzák a...
2023.07.21a párjával
Kicsit már untam a minimagyarországokat, bármerre jár az ember, az út mentén csupa minimagyarország meg nagymagyarország terem, ez a makettes már Mórahalmon is csalódást okozott, Ászáron, Kisbéren, stb. szintén, de ez a szarvasi parkterület, ez nagyszerű, ez tényleg élményszámba megy! Amúgy is...
2023.07.21üzleti partnerrel
Kihagyhatatlan
Szarvason voltunk az ovisokkal kirándulni.Én mint buszsofőr vittem a csoportot,de betekinthettem a szarvasi Mini Magyarországba,mert beinvitáltak az ovónénik.Nem bántam meg.Sok - sok magyar híres épületet lehet itt megycsodálni a mini másában.Van itt még vasútvonal is.Nagyon szórakoztató és szép...
Lelkesház Szarvas - Napi árak
2024.10.02-ig
Lelkesház Szarvas
Hotel Kumánia Kisújszállás - Napi árak félpanziós ellátással
Hotel Kumánia Kisújszállás
Bordűr Wellness Hotel és Szőnyegmúzeum Békésszentandrás - Napi árak félpanzióval