Nagy reklám kis teljesítmény

Alabárdos Étterem SzegedAlabárdos Étterem Szeged a térképen

Gyenge 2017. szeptemberben, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 17.
2017 Szept.16-ra szerveztük erre a "Patinás" helyre a 40 éves évfolyam találkozónkat. Az dátumot és az érkezésünk pontos időpontját valamint a menüsort hónapokkal előre leegyeztettük az étterem üzemeltetőjével aki ezeket el is fogadta.A nevezetes napon pontos időben meg is érkeztünk Kb.50 fővel.Helyet foglaltunk az előre szépen megterített asztaloknál,azonban a kiszolgáló személyzetnek kb.20 percig se híre se hamva.Ezek után megjelent 1-2 láthatóan tanuló korú (semmi gyakorlattal nem rendelkező) "pincér",de egyáltalán nem érdeklődtek,hogy rendelnénk-e valamit vagy kérünk-e italt,üdítőt.Több mint egy óra várakozás után elkezdték egyesével kihordani az ételt.Kérdésünkre,hogy miért tartott ennyi ideig a feltálalás az étterem vezetője azt válaszolta,hogy másik csoport is van és azok késnek ezért azokat szolgálják ki először.Kicsit érdekes .Az előre személyenként megrendelt ételeket négy személyes vegyes tál formájában szolgálták fel olyan mennyiségben,hogy az más helyeken két személyes adagnak felel meg az ára viszont valóban négy személyes volt. Étkezés közben egyedül az étterem vezetője járt körbe és érdeklődött kívánunk-e esetleg valami italt.A pincér tanoncok a konyha ajtóban állva sajátították el a szakmai fogásokat.Az étkezés befejeztével a tanoncok "óriási "lendülettel elkezdték a tányérok és evőeszközök leszedését,természetesen ezeket is szigorúan egyesével hordták vissza a konyhára,így is több eszköz a gravitáció áldozata lett és a földön végezte Ezek után kiegyenlítettük az igen -igen borsos számlát és savanyú szájízzel távoztunk.Van még hova fejlődni.
A szálláshelyet ekkor még nem a jelenlegi üzemeltető működtette.

Alabárdos Étterem további értékelései

2022.10.31egyedül
Az Alabárdos éttermet hosszú álom után életre keltették a Tiszavirág tulajdonosai. A bejárattól balra eső éttermi részleget teljes egészében felújították, elegáns, trendi, a boltíves beltér dekorációja szolid, bisztrós. Zöld növények, a hátsó falon fekete-fehér városképek berámázva. Jobbra...
2022.02.15a párjával
A Tiszavirág séfje ideiglenesen itt tevékenykedik, ô a legjobb!! Még az ebédmen is a remekm volt!
2017.08.23családjával
2017 aug.20. Gondoltuk, az ünnep alkalmából elköltünk ebben a híres-neves étteremben egy hangulatos ebédet. Az árak láttán kissé elkerekedett a szemünk, de gondoltuk, egyszer megengedhetjük magunknak. Harcsapaprikást rendeltem, amit gyanúsan hamar, kb. 15 perc alatt szervíroztak. Az étel...