Többet vártam

Anyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde SzegedAnyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde Szeged a térképen

Átlagos 2017. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 12.
Névnapot ünnepeltünk családilag szombat este. A dizájn tetszett, bár egyszerre volt tágas és szűk a hely. A első helyiségben a fal mellett elhelyezett asztaloknál alig lehetett elférni átlagos testmérettel is, eközben a pincér pedig egy óriási üres térben közlekedett az asztalokhoz. A limonádé buggyant volt, jelzésünkre kicserélték és az őszi levet így nem számították fel. Az étlapon a leves választék nagyon szűk, a főétel pedig égett volt, valószínűleg a melegítés így sikerült. Ár-érték arányban ennél sokkal jobb éttermek vannak Szegeden, nem érdemli meg az 5. helyet, legfeljebb 10. hely körül van.

Anyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde további értékelései

2018.04.25csoporttal
Előző hétvégén nagyobb társasággal (kb. 40 fő) Szegedre utaztunk. Habár külön teremben helyezkedtünk el az étterem adottságai miatt, én mégis nagyon elégedett vagyok az étteremmel. Igazi hangulatbomba, az eszközök, a díszlet, a tér, a színek, a csempe teljes összhangban van. Hátránya, hogy nem...
2017.07.28a párjával
A Szabadtéri Játékok alkalmából voltunk a párommal Szegeden, és elég sok éttermet kipróbáltunk, de ez mindent vitt! Nem egészen fél óra alatt a rendeléstől számítva már ebédeltünk is. És finom volt minden, a pincér kedves volt, az árak nem voltak magasak, ezt a fizetéskor honoráltuk is. Előző nap...
2017.05.22családjával
Egész véletlenül keveredtünk ebbe az étterembe, de milyen jól tettük, hogy hagytuk kibontakozni a véletlent! Vasárnpi ebédünket volt szerencsénk itt elfogyasztani, kellemes ételeket ettünk, kellemes környezetben. Családom tagjainak - rajtam kívül - gyengéje hideg gyümölcsleves, szerencséjükre...