Szegedi kirándulás

Anyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde SzegedAnyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde Szeged a térképen

Kiváló 2018. áprilisban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2018. április 25.
Előző hétvégén nagyobb társasággal (kb. 40 fő) Szegedre utaztunk. Habár külön teremben helyezkedtünk el az étterem adottságai miatt, én mégis nagyon elégedett vagyok az étteremmel. Igazi hangulatbomba, az eszközök, a díszlet, a tér, a színek, a csempe teljes összhangban van. Hátránya, hogy nem igazán tágas, illetve az egyik pincér a villát a velem szembe ülő ölébe ejtette, valamint az én limonádémat kétszer kellett kérni, ezért átlagosan értékelem a kiszolgálást. A leves bőséges volt, hazai ízeket idézte, nem spórolták a húst. A második fogás hamburger volt, minőségileg és mennyiségileg is elégedettek voltunk. Laktóz-illetve vegetáriánus ismerősömnek leves helyett zöldséges kenyeret tudtak adni, a hamburger helyett pedig zöldséges barna rizs volt a választás. Én mindenképpen kipróbálnám még egyszer, gratulálok a csapatnak és köszönjük a munkájukat.
Pluszpont jár az idézetes tányéralátétért.
Anyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde Szeged - Étel/italAnyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde Szeged - Étel/italAnyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde Szeged - Étlap/itallapAnyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde Szeged - BelsőAnyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde Szeged - Étel/italAnyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde Szeged - Étel/ital

Anyám Tyúkjai - Háztáji Éléskamra és Kifőzde további értékelései

2017.10.12családjával
Névnapot ünnepeltünk családilag szombat este. A dizájn tetszett, bár egyszerre volt tágas és szűk a hely. A első helyiségben a fal mellett elhelyezett asztaloknál alig lehetett elférni átlagos testmérettel is, eközben a pincér pedig egy óriási üres térben közlekedett az asztalokhoz. A limonádé...
2017.07.28a párjával
A Szabadtéri Játékok alkalmából voltunk a párommal Szegeden, és elég sok éttermet kipróbáltunk, de ez mindent vitt! Nem egészen fél óra alatt a rendeléstől számítva már ebédeltünk is. És finom volt minden, a pincér kedves volt, az árak nem voltak magasak, ezt a fizetéskor honoráltuk is. Előző nap...
2017.05.22családjával
Egész véletlenül keveredtünk ebbe az étterembe, de milyen jól tettük, hogy hagytuk kibontakozni a véletlent! Vasárnpi ebédünket volt szerencsénk itt elfogyasztani, kellemes ételeket ettünk, kellemes környezetben. Családom tagjainak - rajtam kívül - gyengéje hideg gyümölcsleves, szerencséjükre...