Csúcskocsma Szegeden

Cirmi Kézműves Gasztrokocsma SzegedCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged a térképen

Kiváló 2016. márciusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. március 8.
A Cirmi volt az idei év egyik legkellemesebb felfedezése. Ha jól emlékszem, a Tripadvisoron szúrtam ki, de nem vagyok ebben biztos. Azért került fel a célpontlistámra, mert kézműves sörökben utaznak.
A minap átruccantunk Szegedre moziba s egy füst alatt meglátogattunk néhány vendéglátóipari egységet is. Az igazság az, hogy számomra ez volt a fontosabb, az asszonynak és a gyermekeknek inkább a mozi. A Cirmi kiemelt célpont volt, ide mentünk be először.
A beltér belevaló, nagyon hangulatos, lezser, kicsi zegzugos, otthonos. Nagyon értékeltük az eredeti dekorációs elemeket, például a mellettünk levő falat borító rengeteg régi bőröndöt. A zene sajnos kommersz, valami blues vagy jazz jobb lenne.
Az a kalligrafikus felirat nagyon tetszett, hogy “Nem vásárolhatsz boldogságot, de vehetsz sört és ez fasza dolog” . Mennyire így van! Vettünk is sört, három félét, kettőt a Rekettye sörfőzdétől Jónás IPÁ-t és Monolit IPÁt valamint egy pohár bécsi ászokat a csepeli Rízmajertől. Kértünk egy Oreo tortát és egy quessadillat is, valamint egy liter limonádét a kölköknek, bár a nagyobbik a sörbe is bele szokott kortyolni.
Tartanak valami brutális csípős szószt - no végre valami igazi, a csípősnek mondott szószok általában elvéreznek nálam. Kóstolgattam rendesen ezt a német cuccot, melynek kupakja halálfej és rá van írva, hogy tartsuk távol tőle a gyermekeket. Ételeink ütötték a mércét, bár a guacamole-t kissé elsavanyították.
A kiszolgálás nagyon kedves, a tulaj egyben üzletvezető és felszolgáló – ez nagyon jó kombináció.
Az étel italfront 5 csillaga-szívecskéje inkább az italoknak szól, de az ételek is megérdemlik a négyet.
Összességében remek hely ez, megyünk még.
Cirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - Külső képCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - EgyébCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - BelsőCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - EgyébCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - Étlap/itallapCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - BelsőCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - BelsőCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - Étel/italCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - Étel/italCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - Étel/italCirmi Kézműves Gasztrokocsma Szeged - Étel/ital

Cirmi Kézműves Gasztrokocsma további értékelései

2022.09.22barátokkal
Nem volt tervezett az érkezésünk, nem ismertük a helyet. De nagyon örültünk, hogy rátaláltunk. Szimpatikus, hangulatos berendezés, nagyon finom ételek, italok. Nagyon sokan voltak, de a pincérek nagyon kedvesek és igyekvők voltak. Köszönjük a vendéglátást! Visszatérünk! :)
2022.03.13gyerekekkel
A szuperfinom limonádék után kb. minden csalódás volt. A rákleves nagyon csípős volt, pedig erről szó sem volt, a pho leves átlagos, a guacamole szósz és a caprese saláta teljesen ízetlen. Sajnos a burger is csalódás volt. Kár.
2020.08.30a párjával
A ház 2-3 fős ajánlatát rendeltük ami az étlap legdrágább ajánlata (9900 Ft) volt. Esztétikailag hibátlan ételben erősen romlott (büdös) volt a nem szaftos, inkább szikkadt csirkeszárny. Ezért az árért a szakács sokkal több figyelmet is fordíthatott volna az alapanyagra. Kértük a pincért, hogy a...