Tisztességes fősodratú hely kiemelkedő ár/érték aránnyal

Templomkert Vendéglő SzegedTemplomkert Vendéglő Szeged a térképen

2015. januárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. január 2.
A Templomkert étterem egy egyszerű, de tisztességgel vezetett kifőzde a szegedi református templom tőszomszédságában. Tavaly Csengődre igyekezve álltunk itt meg három jóbaráttal és ettünk ezt-azt. Tisztességes, jól elkészített fősodratú ételeket kaptunk, zavarba ejtően kedvező áron. (Főételek 900 és 1200 ft között, két fogásos menü 800 ft) Az italválaszték a szokásos kommersz, de tartanak Staroprament sort, amit szeretünk.
Nem sorolom fel ételeinket egyenként, azt minden esetre jeleznem kell, hogy annak dacára, hogy nem vagyok rizshívő, annyira finom volt itt a rizsköret, hogy egy év távlatából is tisztán emlékszem rá.
A hangulat jó, a pácolt fa uralja a belteret.
A kiszolgálás kedves.
Szeretnivaló hely a Templomkert, a szubjektív élmény akár öt csillagosnak is osztályozható lenne, jókor voltunk jó társasággal jó helyen, egyszerű környezetben ettünk egyszerű, de lélekkel elkészített ételeket. Könnyen lehet, hogy még benézünk.
Templomkert Vendéglő Szeged - Étel/italTemplomkert Vendéglő Szeged - BelsőTemplomkert Vendéglő Szeged - Étel/italTemplomkert Vendéglő Szeged - Étel/italTemplomkert Vendéglő Szeged - Étel/italTemplomkert Vendéglő Szeged - Külső képTemplomkert Vendéglő Szeged - BelsőTemplomkert Vendéglő Szeged - BelsőTemplomkert Vendéglő Szeged - Belső

Templomkert Vendéglő további értékelései

2016.07.20kollégákkal
Munkahelyi ebédet tartottunk. Nem foglaltuk le, csak váratlanul beállítottunk. Azonnal segítettek, hogy mindannyian elférjünk egy asztalnál. Az ételválaszték normális egy gyors és finom munkaebédhez. Hatan voltunk és hatféle kaját rendeltünk, ennek ellenére kevés várakozás után hozták ki...