Egy kedves hely

Templomkert Vendéglő SzegedTemplomkert Vendéglő Szeged a térképen

Kiváló 2016. júliusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2016. július 20.
Munkahelyi ebédet tartottunk. Nem foglaltuk le, csak váratlanul beállítottunk. Azonnal segítettek, hogy mindannyian elférjünk egy asztalnál. Az ételválaszték normális egy gyors és finom munkaebédhez. Hatan voltunk és hatféle kaját rendeltünk, ennek ellenére kevés várakozás után hozták ki mindenkinek az ételét, amely friss volt, jó ízű és jó kis adagnak felelt meg. Nem is gondolná az ember, hogy egy ilyen kis helyen milyen jókat lehet enni. Mivel munka ebéd volt ezért ásványvizeztünk. De! Délután a férfi kollégákkal munkaidő után visszamentünk és egy remek cseh sört elfogyasztottunk. Az italkiszolgálás pultos de az italok nagyon jók. A nagy meleg ellenére jó kis árnyékos hűvös hely volt ahol jó lehet ebédelni de munkaidő után lelazítani is. Az ár érték arány kiváló, nagyon jól kíméli a pénztárcákat.

Templomkert Vendéglő további értékelései

2016.01.02barátokkal
A Templomkert étterem egy egyszerű, de tisztességgel vezetett kifőzde a szegedi református templom tőszomszédságában. Tavaly Csengődre igyekezve álltunk itt meg három jóbaráttal és ettünk ezt-azt. Tisztességes, jól elkészített fősodratú ételeket kaptunk, zavarba ejtően kedvező áron. (Főételek 900...