Finom ebéd

Trója Étterem Kávézó SzegedTrója Étterem Kávézó Szeged a térképen

Kiváló 2019. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 23.
Szombati nap szerettünk volna valahol megebédelni,igazából, ha már Szegeden jártunk, halászlevet szerettünk volna enni. Nagyon csalódottak voltunk, mert két étteremben is zártkörű rendezvény volt. A harmadikban meg közölték, hogy egy órát várni kell, mert sok a vendég, nem tudnak kiszolgálni. Kényszer megoldásként választottuk a Tróját. Örülünk neki, mert attól független hogy tele volt az étterem vendéggel, nagyon gyorsan kiszolgáltak. Finom ragu levest ettünk és a második fogás is nagyon ízlett, akkora adagot adtak, hogy alig fért rá a nagy tányérra. A másik étterem pincéreinek javasolni kellene, hogy jöjjenek ide át egy kicsit tanulni, hogy kell kiszolgálni. Minden elismerésünk az övéké, pörgös, szimpatikus csapat. A mosdóban pedig higiénikus WC van, ez az első étterem, ahol ezt tapasztaltam, szuper.

Trója Étterem Kávézó további értékelései

2022.07.23családjával
Kb. 5 évvel ezelőtt jártunk ott először és azóta rendszeresen visszajárunk. A Trója tökéletes hely a csak pizza-és-burger evőknek, de a közel-keleti, faszenen sült ételek kedvelőinek is. Minden nagyon jó, a burgerektől kezdve a tálakig. Az egyetlen dolog, ami nekem kevésbé tetszik, hogy az utca,...
2022.07.08a párjával
Sajnos nagy csalódás... Városba szórólapoztak, az alapján nem tűnt rossznak. Pizzát kértünk....szörnyű íze volt...fagyasztott volt vagy nem tudom semmi íze semmi.. Semmi alkoholos ital, 10 percet vártunk,hogy fizetni tudjunk... Nem ajánlom
2021.08.17a párjával
Véletlenül akadtunk bele, itt volt hely. Este mentünk, amikor már minden étterem teltházas volt a környéken. Az étterem hangulatos, a pincérek nagyon kedvesek voltak, és az étellel is meg voltunk elégedve. Az ár-érték arány kiváló. A centrumtól pár perc sétára van a város nagyobb sétálóutcáinak...