Csomópont

M7 Bistro SzékesfehérvárM7 Bistro Székesfehérvár a térképen

Átlagos 2018. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. július 11.
Itt szoktak megéhezni az emberek. A gyerekek idáig bírják pisilés nélkül, az autókba néha benzin kell, az étterem meg már nagyon régóta lapul a benzinkút háta mögött. Kicsit megváltozott a neve, de ugyanaz még most is. Nem olyan szép, mint egy Marché, de nem is olyan drága, sőt! Korrekt kínálat, picit retro hangulat, de van minden, ami egy ebédhez kell, még WC is. És nem külön pénzért. Presszó részleg is egészen emberi, kulturált.
M7 Bistro Székesfehérvár - Külső képM7 Bistro Székesfehérvár - Külső képM7 Bistro Székesfehérvár - Étel/italM7 Bistro Székesfehérvár - Étel/italM7 Bistro Székesfehérvár - Mosdó

M7 Bistro további értékelései

2022.08.15a párjával
Férjemmel kettesben utaztunk haza és mindenképpen terveztük, h. megállunk kb. félúton ebédelni. Ő mondta, h. már kamionnal megállt itt enni, ezért választottuk a helyet. Parkolási lehetőség nagyon jó és vasárnapi nap ellenére az étteremben is viszonylag hamar megkaptuk, amit választottunk,...
2017.08.15a párjával
Mihelyt tehetjük újra visszatérünk.Az ételválaszték nagyon rendben volt.A kiszogálás csupán percekben volt mérhető. Összeségében teljesen elégedettek voltunk.
2017.08.14barátokkal
Csak egy sima menűt szerettünk volna ebédelni.Nos ez nem sikerült,mert csak fél 12-től van menü.A választott étel átlagon aluli volt sajnos,a tepsis burgonya szénné égetve,,ehetetlen.A "pékné módra" husi is jól megsütve,nehogy meg lehessen rágni. Lehet hogy csak én választottam rosszul,de túl...