Törzshelyünk lett a török (grocceni)

Isztambul Grill Török Étterem SzékesfehérvárIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2015. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. április 1.
Mi csak "török"-nek hívjuk a fehérvári egyszerű éttermet, ahová nem kiöltözős alkalmakkor megyünk, hanem inkább hétköznap. Többször jártunk már itt és a tulajjal is többször elbeszélgettünk. Mindig kapunk egy hűtómágnest is. Nagyon jól csinálja és minden szempontból csillagos ötöst érdemel. Elfogadják a különféle kártyákat és bónokat is. Bátran ajánlom mindenkinek!
Isztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Külső képIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Külső képIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - EgyébIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Külső képIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Külső képIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Étel/italIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Étel/italIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - BelsőIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Étel/italIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Étel/italIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Étel/italIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - BelsőIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - BelsőIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - BelsőIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Belső

Isztambul Grill Török Étterem további értékelései

2019.05.22a párjával
Székesfehérvár felfedezése alatt, jutottunk ebbe az étterembe, ahol nagyon kedvesen és szívesen fogadtak. A kiszolgálás is gyors volt. Az ételek nagyon finomak voltak,a tulajdonos is nagyon kedves. A nagy választékból nem tudtunk dönteni, mi is lenne az az étel amiből fogyasztottunk volna, így a...
2018.12.26egyedül
Azt hiszem mindenki számára világos a bejegyzés címe. Fehérvári tennivalóim intézése közben tudatosan úgy alakítottam a napomat, hogy ebédidőben itt végezzek. Úgy látszik, hogy én itt nem is tudnék mást fogyasztani, mint az Adana kebab. Alig vártam, hogy megkapjam. Most sem kellett csalódnom a...
2018.08.28a párjával
Egy időszakban többször rendeltem innen menüt, amivel semmi gond nem volt, mindig laktató és finom volt. Aztán gondoltunk egyet és beültünk. Első alkalommal a párommal voltunk ott, finomak voltak a nem menüs ételek is, és bőven lehetett válogatni a fogások közül. Ami zavart, hogy sikerült két...