Legjobb török a városban

Isztambul Grill Török Étterem SzékesfehérvárIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár a térképen

2017. áprilisban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 21.
Helyi barátaim és kollégáim szerint a legjobb török étkezde a városban. Helyileg a belváros szívében, az Árpád Fürdő mellett, de a Romkerttől is csupán pár méterre található. Több éve működik sikeresen, népszerűsége töretlennek látszik.
Aki fine dining helyre, különleges kulináris élményekre vágyik, annak nem ajánlom, viszont aki szeret kiadós, tartalmas, laktató ételeket enni jó áron és kedveli a török ételeket, azoknak jó választás lehet. Nem teljesen autentikus az ételkínálat, mivel vannak inkább magyaros fogások is, amelyeknek a török konyhához vajmi kevés közük van. A 2 féle 2 fogásos napi menü (A, B, leves + főétel) sem török vagy keleti fogásokat tartalmaz, viszont az ára kedvező, házias fűszerezésű. 990-1290 Ft között változik az ára. A napi menüben 2 féle leves, főzelék vagy tészta, desszert is szerepel, ezek mind közismert magyar ételek. Török ételek mindig szerepelnek a kínálatban a normál étlapon: a hagyományos Döner Kebab (1690 Ft) mellett humusz (990 Ft), dolma (töltött szőlőlevél) (990 Ft), bárány kebab (2390 Ft), Iskender Köfte (leginkább a csevapcsicsához hasonló), pide. Természetesen baklava is van (300 Ft) diós és csokis volt, valamint saláták (500-990 Ft). Megmondom őszintén, nekem a pizza, a hekk és a milánói makaróni eléggé testidegen egy török étkezdében. Ebédidőben elég nagy tömeg szokott lenni. Kiszállítást is vállalnak. Egyszerű berendezés, kicsit ételszag van bent, de van kiülős teraszuk napernyőkkel.
Isztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Külső képIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - EgyébIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Étlap/itallapIsztambul Grill Török Étterem Székesfehérvár - Étlap/itallap

Isztambul Grill Török Étterem további értékelései

2019.05.22a párjával
Székesfehérvár felfedezése alatt, jutottunk ebbe az étterembe, ahol nagyon kedvesen és szívesen fogadtak. A kiszolgálás is gyors volt. Az ételek nagyon finomak voltak,a tulajdonos is nagyon kedves. A nagy választékból nem tudtunk dönteni, mi is lenne az az étel amiből fogyasztottunk volna, így a...
2018.12.26egyedül
Azt hiszem mindenki számára világos a bejegyzés címe. Fehérvári tennivalóim intézése közben tudatosan úgy alakítottam a napomat, hogy ebédidőben itt végezzek. Úgy látszik, hogy én itt nem is tudnék mást fogyasztani, mint az Adana kebab. Alig vártam, hogy megkapjam. Most sem kellett csalódnom a...
2018.08.28a párjával
Egy időszakban többször rendeltem innen menüt, amivel semmi gond nem volt, mindig laktató és finom volt. Aztán gondoltunk egyet és beültünk. Első alkalommal a párommal voltunk ott, finomak voltak a nem menüs ételek is, és bőven lehetett válogatni a fogások közül. Ami zavart, hogy sikerült két...