Èrdemes betérni!

Kertész Csárda SzékesfehérvárKertész Csárda Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2016. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 9.
Átutazóban voltunk a csalàddal,és màr nagyon èhesek is !A főútról könnyen ès jól kiszúrtuk magunknak a helyet.Jól is tettük!:-D Kívülről is jól nèz ki,de belül is igènyesen kialakított,szèp, tiszta hely!!!Zàrtkörű rendezvènyre volt bennt terítve,kinntre invitàltak finoman minket is,de nem is bàntuk,mert jó idő volt.Udvarias,gyors,figyelmes volt a kiszolgàlàs.Hamar meg is kaptuk a rendelést,csárda-tàl volt 4-szemèlyre,amivel dugig laktunk,a kinèzett desszertnek,màr nem jutott hely!:-D Bőségesen volt rajta vàlasztèk,töltött,sűlt,ràntott,húsok,gomba,sajt,vegyes köret.A babgulyàs is ízlett. Az ètlapvàlasztèk vàltozatos,hal,szàrnyas,sertés,marha,nem nagy, semmi extra,de elegendő,jó kis magyaros ètelekkel fűszerezve.Finom volt minden,ès gyorsan meg is kaptunk mindent.Jól laktunk mindannyian!:-D Az àrak is elfogadhatók!Szerintem màskor is benézünk ha erre jàrunk!:-D
Kertész Csárda Székesfehérvár - Külső képKertész Csárda Székesfehérvár - Étel/ital

Kertész Csárda további értékelései

2023.04.25kollégákkal
Parkolás: több, mint jó, sok hely van Fogadtatás: foglalt asztal, minden oké Felszolgálás: udvarias, kevés vendég, mégis átlagos tempó Étel: közepes, mind a leves, mind a hagymás rostélyos Helyszín: kiváló rendezvényre is, külső terasz rész fejedelmi és látványos Ajánlás: családi bulihoz,...
2022.03.07családjával
Másodszor jártunk itt, mert az első kb. 2 évvel ezelőtti alkalommal egészen elégedettek voltunk. Az ételt rendelés után kb. 20-25 perc alatt elkészítették, ami teljesen korrekt. Azonban ezúttal eléggé csalódott voltam, mert bár a pincérek nagyon kedvesek voltak, de a rendelt cigánypecsenyéhez az...
2021.08.29családjával
Bükről jöttünk haza Szegedre. Elhatároztuk, ha látunk jó csárdát, ebédelünk. Így találtunk Kertész Csárdára. Elég sokan voltak és folyamosan jöttek. De gyors és kedves személyzet révén, hamar hozzájutottunk az étkekhez. Egy késszemélyes tálat rendeltünk hármunknak. Sok finom hús volt rajta, de...