Népszerű csárda a főút mellett

Kertész Csárda SzékesfehérvárKertész Csárda Székesfehérvár a térképen

2019. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. május 5.
Ajkáról hazafelé tartva eldöntöttük, hogy Fehérváron állunk meg ebédelni. Mivel nem akartunk a belvárosba bekeveredni és időt veszíteni a parkolóhely kereséssel, ezért esett választásunk a Kertész Csárdára, amely éppen az utunk mellett volt található, a város szélén. Emlékeztem rá, hogy elég sok pozitív értékelést kapott az ittjartam.hu-n is, magam részéről korábban még nem jártam itt. Gyerekkoromban, amikor magam is Fehérváron éltem, szerintem még nem nyitottak meg.
A szép napsütéses időben a vendégek többsége a teraszon étkezett, mi inkább a benti zárt részt választottuk.
A földszinten található étterem feletti emeleti részen panzió működik. A belső különterem szépen fel volt díszítve egy közelgő lakodalomra, úgy tűnik, ez az egyik fő profilja az étteremnek.
Az étlap meglehetősen hosszú, van többféle gyerekmenü, vadételek, egyebekben klasszikus fősodratú magyaros és nemzetközi ételeket kínálnak, extrák nélkül. A normál étlapon túl még időszakos séf ajánlatot is kínáltak. Ebédmenü nincs.
Feketehegyi betyárlevest (kb. palócleveshez hasonlatos) - kis adag 770 Ft, a gyerekek rántott sajtot, illetve rántott csirkemellet kértek hercegnő burgonyával (1500 Ft / gyerekmenü), rántott pontypatkót vajas petrezselymes burgonyával (2500 Ft), valamint vadas fánkot választottunk vaddisznó forgáccsal (3400 Ft).
Egy adag tartármártás 380 Ft-ért elég extrémnek tűnt, a rántott sajt mellé nem járt alapból. Az ételárakat olcsónak nem mondanám, szerintem Fehérváron belül a drágábbak közé tartozik, de ennek ellenére népszerű.
Az ételeket gyorsan megkaptuk, addig a gyerekek a kis gyerek játszósarokban ütötték el az időt, bár inkább a kisebb bölcsis-ovis korosztálynak lehet megfelelő.
A felszolgáló (Dávid) végtelenül udvarias, kötelességtudó volt, még ha betanult formulákkal is élt, nekem jólesett a vendégekkel való efféle kommunikáció és bánásmód.
A konyha korrekt, de semmiképpen nem kiugró, így az ár-érték arányt én egy kissé túlpozicionáltnak tartom. Az adagok elég kicsik.
Pozitívum, hogy lehetett kancsóval is kérni a limonádét (1 l = 1300 Ft), többféle ízesítéssel.
Bankkártyával lehet fizetni.
Kertész Csárda Székesfehérvár - Külső képKertész Csárda Székesfehérvár - Külső képKertész Csárda Székesfehérvár - Étlap/itallapKertész Csárda Székesfehérvár - Étel/italKertész Csárda Székesfehérvár - Étlap/itallapKertész Csárda Székesfehérvár - BelsőKertész Csárda Székesfehérvár - BelsőKertész Csárda Székesfehérvár - MosdóKertész Csárda Székesfehérvár - MosdóKertész Csárda Székesfehérvár - BelsőKertész Csárda Székesfehérvár - BelsőKertész Csárda Székesfehérvár - Étlap/itallapKertész Csárda Székesfehérvár - Étlap/itallapKertész Csárda Székesfehérvár - Étel/italKertész Csárda Székesfehérvár - Étel/italKertész Csárda Székesfehérvár - Étel/italKertész Csárda Székesfehérvár - Étel/italKertész Csárda Székesfehérvár - Étel/ital

Kertész Csárda további értékelései

2023.04.25kollégákkal
Parkolás: több, mint jó, sok hely van Fogadtatás: foglalt asztal, minden oké Felszolgálás: udvarias, kevés vendég, mégis átlagos tempó Étel: közepes, mind a leves, mind a hagymás rostélyos Helyszín: kiváló rendezvényre is, külső terasz rész fejedelmi és látványos Ajánlás: családi bulihoz,...
2022.03.07családjával
Másodszor jártunk itt, mert az első kb. 2 évvel ezelőtti alkalommal egészen elégedettek voltunk. Az ételt rendelés után kb. 20-25 perc alatt elkészítették, ami teljesen korrekt. Azonban ezúttal eléggé csalódott voltam, mert bár a pincérek nagyon kedvesek voltak, de a rendelt cigánypecsenyéhez az...
2021.08.29családjával
Bükről jöttünk haza Szegedre. Elhatároztuk, ha látunk jó csárdát, ebédelünk. Így találtunk Kertész Csárdára. Elég sokan voltak és folyamosan jöttek. De gyors és kedves személyzet révén, hamar hozzájutottunk az étkekhez. Egy késszemélyes tálat rendeltünk hármunknak. Sok finom hús volt rajta, de...