Kilátás a Romkertre

Menta Café & Lounge SzékesfehérvárMenta Café & Lounge Székesfehérvár a térképen

2019. júliusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2019. október 20.
A Menta trendi, későn este is nyitva tartó bisztró és bár a Romkert közvetlen közelében. Egyáltalán nem az én stílusom, de mégsem éreztem magam itt rosszul.
Az ételekről nem tudok nyilatkozni, mert én leginkább a panoráma miatt jöttem be ide, a földszinten nem is nagyon néztem körül, hanem egyből az emeleti terasz felé vettem az irányt.
A személyzet kicsit fura volt, nem túl érdeklődő, lassú a kiszolgálás, de normális hangnemben, barátságosan beszéltek velem, viszont a munkában nem törték össze magukat.
A terasz igazán klassz, fonott fotelek, üvegasztal - kisgyerekkel kicsit veszélyes lehet - és a panoráma magáért beszél. A Romkertről innen lehet a legjobb fotókat lőni.
Perté kávét főznek, ittam egy cappuccino-t 520 Ft-ért, korrekt volt.

Bár esténként inkább ivós hely, de az itallapon elég kommersz piákat láttam. Kézműves sört egyáltalán nem volt, csapolt HB és Dreher, üvegesben szintén a Dreher-család és Somersby cider, hát ez elég karcsú.
Rézangyal és Fütyülős pálinkák, tovább nem is sorolom...
Az étlap bisztrós jellegű, hamburger, saláták, grill ételek, szendvicsek, pizzák.
Menta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étel/italMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étel/italMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étlap/itallapMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étlap/itallapMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étlap/itallapMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étlap/itallapMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étlap/itallapMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - BelsőMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étlap/itallapMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső képMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étlap/itallapMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étlap/itallapMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Étlap/itallapMenta Café & Lounge Székesfehérvár - Külső kép

Menta Café & Lounge további értékelései

2020.07.26barátokkal
A Menta bisztró jobbacska hely Székesfehérvár központjában. A konyhát nem próbáltuk ki, mert épp egy másik helyről jöttünk, ahol a kávézási igényt szántszándékkal félretettük, hogy azt inkább valahol másutt ejtsük azt meg. Nem volt rossz a kávé, átütő sem. Ittunk még egy deci bort is, van...
2020.07.12barátokkal
Séta közben felfigyeltünk a teraszra, ami nagyon jó helyen van. Egy délutáni sörözés alakalmával szerettünk volna szétnézni a teraszról. Bementünk az étterembe, ami inkább bisztró jellegű vlolt, és személyzet nem volt a földszinten. Felmentünk az emeletre, úgyis oda akartunk ülni a teraszra. Ott...
2019.06.18barátokkal
Imádtuk ezt a helyet régebben. Esküvő után tértünk be ide ebédelni. Az étlap elég hiányos, kevés étel közül lehet választani. Mindenki a saláta mellett döntött, amit több, mint 1 óra alatt készítettek el. Az öntet mellé elmaradt, pont úgy, mint a kiszolgálás. Sajnalom, mert Fehérvár egyik legjobb...