Egy finom ebéd a Pátriában

Pátria Kávéház & Étterem SzékesfehérvárPátria Kávéház & Étterem Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2018. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. július 12.
Néhány hete ártunk itt, és ebédelni tértünk be ebbe az étterembe. Amint betértünk udvariasan üdvözöltek bennünket. A személyzet udvarias a kiszolgálás gyors az ételek amiket fogyasztottunk rendkívül finom és ízletes volt.
Mindenkinek ajánlom aki Székesfehérváron jár, hogy ezt az éttermet ne hagyja ki.

Pátria Kávéház & Étterem további értékelései

2023.09.05a párjával
Az étterem teraszán foglaltunk helyet és kb. 10 perc elteltével már hozták is a főételt. Nagyon finom, precíz tálalás,figyelmes,kiváló kiszolgálás,csodálatos környezetben.Tökéletes választás minden alkalomra.
2020.12.13barátokkal
A Pátria étterem Székesfehérvár szívében működik az „országalmához” közel. A dizájn nem különösebben egyedi. Rádió szól, ami méltatlan egy színvonalas helyhez. Előételképpen vargányás padlizsánkrémet rendeltünk (2450 ft), aminek tálalása ötletes volt és látványos, ezt követte a...
2020.07.16barátokkal
Az étterem teraszán ültünk le. Gyors kiszolgálásban volt részünk, minden finom volt. Azonban a dohányzás megengedett a teraszon és a mellettünk ülő asztalnál egy elektromos cigarettát szívó fiatal férfi ült, aki ontotta az elektromos füstöt mint a gyárkémény. Ez mind ránk szállt, ezért...