hétvégi szuper nap

Rosetta Étterem SzékesfehérvárRosetta Étterem Székesfehérvár a térképen

Kiváló 2019. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. július 29.
Nemrég dolgunk volt a belvárosba egy szombati napon gondolkoztunk,nézelődtünk hol kéne ebédelni egy jót
Nem volt zsúfolt a belváros nem kellett parkolo jegyet venni aznap,már ez is ez nagyon tetszett Forróság volt,így bent ültünk le a klímás csinos kis belső térbe:tényleg nagyon ízléses tágas a tér nem zavaró az asztalok közelsége,van hely. Ez nekem pozitív. Udvarias fiatal(nagyon helyes)profi pincérek mindenütt,nem kell várni semmire, figyelik minden kívanságod:)Kávé isteni ,a sörválaszték maga a tökély,a csapolt is ..Hu,nő létemre végig kostolnám (egyszer ha nem én vezetek éppen,de akkora lovagina (xd)vagyok h mindig felajánlom kedves páromnak hogy igyon ő, én vezetek majd:) Másik zárojelbe hozzáteszem nem bírtam megállni hogy ne igyak egyet;)
Szóval ételválaszték következik.Nos itt gondolnak a mindenféle allergiasokra is,nekik külön étlap is van ,szupi ,de mi minden evők,kemény "csávók" vagyunk nem érdekes ez a része nekünk:)Az én választásom karaj volt tócsnis bundába és füst.sajttal töltve,tzazikivel.Éhesek voltunk na :)Nem fogyozni jöttünk.
Páromé aszalt paradicsomos juhtúros csirke mell.Isteni volt mindkettő,bár a 3 órai ebed után már aznapra kész voltunk ,vagyis másnap reggelig nem kellett enni xd
Óriasi,vegyes, bő étlap ,és mi mindent végig kostolnánk ebbe maradtunk :)
Nagy adag volt amit kihoztak és gusztusos a tálalás, forro,friss minden.
Árban belvárosi árak,jók ,elfogadhatók ,ennyi az annyi ,ennyi a minőség ára,nem alku tárgya,nem piacra jöttünk.Menü is van ,láttam ,Fb oldal is ,ez is szupi mert értesülsz mindenről ha követed őket.
Mosdó patyolat, az emeleten van,mondjuk egy mozgássérült hogy megy fel azt nem tudom ,kissé távol is volt, de nem baj. A terasz is szuper de nem 40 fokba.
JO szájízzel távoztunk, megbeszéltük ha erre járunk,jövünk ujra,sőt már ajánlottam másnak is;)
Maradjon ez a színvonal

Rosetta Étterem további értékelései

2022.08.15barátokkal
Meglepően jó, elegáns, színvonalas étterem a belváros peremén, a Szent István téren. A két szintes beltér kifejezetten elegáns, ünnepélyesen berendezett, szépen terített asztalokkal. A szép időre tekintettel mi a teraszon foglaltunk helyet, a vendégek többségéhez hasonlóan. A terasz gyakorlatilag...
2020.07.26barátokkal
A Rosettának a beltere nyert meg, azért ültünk be. Kellemes háttérzene, jó ízléssel megtervezett környezet. Ettünk egy kacsamájpástétomot (2500 ft), ami nem volt rossz, de vagy pecsenyekacsamájból készült, vagy adtak hozzá csirkemájat is. Elég nagy adagot kaptunk, őszintén szólva jobb szeretem,...
2019.10.31barátokkal
Nincs időm 2019-ben egy órát várni, az ételre, amiben semmi különleges nincs. Rántott sajt, rántott hús, 20 perc, sült kacsa , csak melegítik 10 perc, caesar saláta, már előkészítve. Inkább söröző, borozó emberek vettek bennünket körbe, mint vacsorázók. Az emeleten voltunk. Barátságtalan,...