Nincs időm

Rosetta Étterem SzékesfehérvárRosetta Étterem Székesfehérvár a térképen

Gyenge 2019. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. október 31.
Nincs időm 2019-ben egy órát várni, az ételre, amiben semmi különleges nincs. Rántott sajt, rántott hús, 20 perc, sült kacsa , csak melegítik 10 perc, caesar saláta, már előkészítve. Inkább söröző, borozó emberek vettek bennünket körbe, mint vacsorázók.
Az emeleten voltunk. Barátságtalan, rideg hely. Valami díszítés, virág, ami ellensúlyozná a barnaságot, jó lenne. Ide én nem kívánkozom vissza. Nem maradt meg az emlékeim között.
Hangulat:Szörnyű

Rosetta Étterem további értékelései

2022.08.15barátokkal
Meglepően jó, elegáns, színvonalas étterem a belváros peremén, a Szent István téren. A két szintes beltér kifejezetten elegáns, ünnepélyesen berendezett, szépen terített asztalokkal. A szép időre tekintettel mi a teraszon foglaltunk helyet, a vendégek többségéhez hasonlóan. A terasz gyakorlatilag...
2020.07.26barátokkal
A Rosettának a beltere nyert meg, azért ültünk be. Kellemes háttérzene, jó ízléssel megtervezett környezet. Ettünk egy kacsamájpástétomot (2500 ft), ami nem volt rossz, de vagy pecsenyekacsamájból készült, vagy adtak hozzá csirkemájat is. Elég nagy adagot kaptunk, őszintén szólva jobb szeretem,...
2019.07.29a párjával
Nemrég dolgunk volt a belvárosba egy szombati napon gondolkoztunk,nézelődtünk hol kéne ebédelni egy jót Nem volt zsúfolt a belváros nem kellett parkolo jegyet venni aznap,már ez is ez nagyon tetszett Forróság volt,így bent ültünk le a klímás csinos kis belső térbe:tényleg nagyon ízléses tágas a...