A mandulás csirkére szavazok

Szerencse Wok (Auchan) SzékesfehérvárSzerencse Wok (Auchan) Székesfehérvár a térképen

2018. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. április 29.
Gorsiumból hazafelé leparkoltunk a fehérvári Auchannál, hogy együnk valamit, minél gyorsabb megoldást választva.
A hipermarketen belül a vendéglátós szigeten mindössze 3 egységet találtunk, melyek közül ez volt a legszimpatikusabb. Széles választék a jól ismert kínai gyorsételes fogásokból, az árfekvés barátságos, de azért nem a legolcsóbbak közé tartozik (még Budapesten is tudok több hasonszőrűt ennél kedvezőbb áron). Kiadós adagokat adnak, a darabos sült, bundás húsokból 5 db a kisadag (6-700 Ft), 9 db a normál adag (1000 Ft körül, köret nélkül). A személyzet két kínai (vagy vietnami?) hölgyből áll, akik funkcionálisan működnek, kiszolgálnak, nem kommunikálnak, valószínűleg nyelvi akadályok is gátolják őket. De nem is mosolyognak.
4 féle főételt választottunk (csirkemell szezámmagos bundában, ropogós bundás csirke, rántott sajtot (380 Ft/db) és mandulás csirke sült hagymával), amelyek közül egyértelműen az utolsó volt a legjobb választás, a másik kettő a maga nemében is a gyengébben sikerültek közé tartozott. Szintén jól sikerült a babcsíra saláta, amelyből hatalmas adagot kaptunk, a rizs és a krumpli hideg volt, ez utóbbi túl olajos és túlkészült is. A sajt és a krumpli egyáltalán nem kínai étel, de a magyar közízlésnek próbálnak vele megfelelni. A sajt hideg volt, szintén olajos. A mikrózás nem segített rajta, éppen ellenkezőleg. A többi ételt nem engedtük megmikrózni, inkább langyosan ettük. A ropogós bundás csirke bundája néhol kőkemény volt, a szezámmagosnak pedig túl vastag a palacsintatésztás burkolata.
A Pepsi-család üdítőit tartják 0,5 l-es műanyag palackos és gépi verzióban is (350 ill. 330 Ft/ 0,5 l). 5 főre valamivel 5000 Ft felett fizettünk, az italokkal együtt.
Az asztalok, ahol le lehet ülni, közösek a másik két gyorsétkezdével, és nagyon hangulatosan kialakítottak, amely azonnal megtetszett a gyerekeknek. Egy két szintes hajót kell elképzelni, a felső szintről cső-csúzdán lehet lecsúszni az alsó szintre, ahol egy kis játszósarok is van. Kényelmes, tiszta asztalok.
A 4 szívecske felfelé kerekítés, inkább 3 és fél lenne a reális.
Ajándékba kaptunk egy kis adag karamellizált diót.
Szerencse Wok (Auchan) Székesfehérvár - Külső képSzerencse Wok (Auchan) Székesfehérvár - Étel/italSzerencse Wok (Auchan) Székesfehérvár - BelsőSzerencse Wok (Auchan) Székesfehérvár - EgyébSzerencse Wok (Auchan) Székesfehérvár - Belső

Szerencse Wok (Auchan) további értékelései

2021.08.05gyerekekkel
Hétköznap egy korai ebédet szerettünk volna itt elfogyasztani 11 óra környékén, de a láthatóan nagy sikernek örvendő zöldséges tészta már ki volt fogyva. Az egyik eladó hölgy nagyon hiányos magyar nyelvi tudással rendelkezett, sikerült kibogarászni, hogy 20 perc mire elkészül a tészta, ezt két...
2018.12.08egyedül
Párommal vitatkoztunk, hogy hol együnk ma délután. Ez nem először fordult elő, hisz én imádom az ázsiai konyhát, ő pedig legalább annyira utálja. Fél óra "különélés". Nagyon hosszú sor volt, de aránylag gyorsan dolgoztak a magyar nyelvet törő kislányok. Jó pár Szerencse Wok tesztelését követően...
2018.08.28a párjával
Nem igazán tudom túl ragozni a véleményem, rég óta eszünk itt alkalomadtán. Sosem csalódtam még bennük, mindig ugyan azok az ízek vannak a porondon, és mindig sokan esznek itt. Ár-érték arányban teljesen jó, nagy adagok vannak, én sokszor a kicsivel sem bírok. Szinte minden megtalálható a tipikus...