Zenés vacsora

Corner-Szerb Étterem SzentendreCorner-Szerb Étterem Szentendre a térképen

Kiváló 2012. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. április 15.
Nyáron, a szentendrei belvárosban sétálva akadtunk rá erre az étteremre. Van belső tér is, de igazán hangulatos a kerthelyiség. Hagyományos szerb ételeik vannak, így nem nagyon haboztunk, hanem pljeszkavicát választottunk, ami kellemesen fűszeres volt. Ami még jobban feldobta a hangulatot, hogy az este egy szerb népzenét játszó együttes játszott, és igazi autentikus szórakozást nyújtottak.

Corner-Szerb Étterem további értékelései

2019.07.26a párjával
Nyaralni voltunk Szentendrén, és egy kerékpártúra után tértünk be ebbe az étterembe. Itt meg is jegyezném, hogy nagyon kellemes kerthelyiség tartozik az étteremhez Dunára néző panorámával, ahol a kerékpárokat is kényelmesen le tudtuk támasztani. Nekünk ez bringás szemmel nagyon fontos szempont....
2019.05.26gyerekekkel
Közvetlenül a Duna-parton, kőhajításnyira a városközponttól, barátságos árakon kínálnak finom ételt, amit egy szempillantás alatt el is készítettek. Annyira szerb étterem, hogy a pincér is szerb akcentussal beszélt, és az étlap tanúsága szerint sikerült kiszabadulniuk a rántott...
2019.01.01kollégákkal
Szentendrére tévedtūnk,és mivel a párom már járt itt egy csapatépítő tréning alkakalmával beűltük ebédelni.Az étteremben hangulatfokozó szerb zene szólt. Telt ház volt..."szerintem mindig az van "ennek ellenére a kiszolgálás profi volt.Corner tálat kértünk ,amit meglepő gyorsasággal...