Halimádóknak kötelező program

From Sea SzentendreFrom Sea Szentendre a térképen

Kiváló 2017. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. július 13.
Bár Szentendrén megvannak a kedvenc helyeink, néha már gondot okoz a bőség zavara, mindig sikerül új, kipróbálandó helyet felfedeznünk.
A From Sea-t barátaink tanácsára kerestük meg, és nem csalódtunk. A neve elárulja, hogy halak, tengeri herkentyűk szerepelnek az étlapon. Ennek megfelelően az árak kissé borsosak.
Az étlapból - szokásunktól eltérően - nem tudtunk felkészülni, mert az a ház sarkára kitett táblára, krétával van kiírva. Az alapanyagokat frissen szerzik be, az állandó fogások mellett mindig akad napi aktualitás.
Az étterem a tetőtérben van. Erre talán illene a weblapjukon felhívni a figyelmet. Van, akinek a csigalépcső leküzdhetetlen akadály...

A terem hangulatos, a dekoráció stílusos,.
Jön a mosolygós pincérnő, és újságpapírral megteríti az asztalunkat. Nem örülünk neki. Kedvelem az egyszerű megoldásokat, nekem a natúr asztallap is tökéletesen megfelelne, de ha már "terítünk", legalább csomagolópapírral! Az újságpapír ugyanis koszos! Aki nem hiszi, olvassa a reggeli lapot munkába menet a metrón.

Üdvözlő falatként ráksziromra tálalt halkrémet kapunk paradicsommal. Guszta, finom és kedves gesztus.
Pankó morzsában sült tonhalfilét kérek, a köret grillezett cékla és édesburgonya, gránátalma-magokkal megszórt friss saláta. Elegánsan kis adag. (Ezt most találtam ki, de jó, nem?) Nem maradok éhen, de azért maradt bőven hely a híres szentendrei fagyinak.
A párom lazacos tésztát kér, de a hölgy kedvesen rábeszéli a ház specialitására: tengeri durbincsfilé kockák, fokhagyma, petrezselyem, házi pesto van a tésztán, ez sokkal különlegesebb, picit persze drágább is...
1-1 deci száraz fehérbort iszunk, nehogy azt gondolja a hal, visszadobták a vízbe.
Nagyon finom volt minden. Jövünk máskor is.
From Sea Szentendre - Külső képFrom Sea Szentendre - Külső képFrom Sea Szentendre - Étlap/itallapFrom Sea Szentendre - BelsőFrom Sea Szentendre - Étel/italFrom Sea Szentendre - Étel/italFrom Sea Szentendre - Étel/ital

From Sea további értékelései

2022.05.01egyedül
Szentendre kitűnő, halakra és tengeri herkentyűkre specializálódott kis étterme a Dunaparttól egy saroknyira, a Hajóállomás közelében. Erre a részére a városnak csak különleges engedéllyel lehet behajtani, én is letettem az autót távolabb, de nagyon jólesett a szép környezetben ide elsétálni....
2018.01.30a párjával
Sokadszor voltunk ott a hét végén, s most sem csalódtunk. Nem hiszem, hogy Magyarországon vagy a környékén hasonlóan finom argentin gambast (rákot) lehet enni. Ráadásul a tunkolás a chilis szószban az egészségtelen, de nagyon finom friss zsömlével isteni :-). Újabban thai ízesítéssel vagy...
2017.12.19egyedül
Kuponnal mentem ebédelni egy szentendrei városnézés alkalmával. Itt csupa tengeri herkentyű szerepel az étlapon, amik elég drágák, s a kupon értékén felüli összeget kell fizetni a választott fogásból. Kicsit várni kell, mert frissen készül minden, s forrón, ropogósan hozzák , amit rendeltem....