Hatalmas pince, kicsinyke pohár...

Esterházy Pince SzigligetEsterházy Pince Szigliget a térképen

2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. július 7.
Nagyon érdekes helyszín, már csak a nagyméretű pincerendszer miatt is érdemes bekukkantani. Mi tényleg csak belesni akartunk, azonban a kedves, fiatal felszolgálók betessékeltek minket, hogy nézzünk nyugodtam körül a pincében. Ekkor lepődtünk meg, hogy milyen hatalmas a terület. Elmentünk az oldalsó hajóba is. Palackok a földön gúlába rakva és csak nagyon kevés fény volt bent, de ettől még izgalmasabb lett a kaland. Aztán persze csak ittunk egy- egy pohár bodzásbort, ami nagyon kellemes volt. Bár az ára húzós 400 Ft / dl. Tehát 800 Ft volt a "2dl- es pohárka". Az biztos, hogy aznap még két helyen fogyasztottunk Révfülöpön. Mindkét esetben 2 dl bort és jóval többnek tűnt a fülöpi poharazás mennyisége. Itt az Esterházy Pincében talán kissé összement a pohár.
Azért mindenkinek ajánlom, hogy benézzen és kóstoljon, reméljük ha legközelebb arra járunk már érzésre is meglesz a 2dl. Vigyázat, tesztelni fogjuk!
Az egész helynek van egy 70- es évek hangulata, a hosszú asztalokon piros- fehér abroszkák, rajta a poharak, szalonnázó szett (deszka kiskés)- nem csodálkoztam volna ha megjelenik Ötvös Csöpi és az öreg Matuska, betyár szerkóban.
Esterházy Pince Szigliget - BelsőEsterházy Pince Szigliget - BelsőEsterházy Pince Szigliget - Külső képEsterházy Pince Szigliget - Étel/italEsterházy Pince Szigliget - Külső kép

Esterházy Pince további értékelései

2014.04.29barátokkal
A szigligeti Süllőfesztivál volt a kirándulás fő programja, de egy kedves ismerős révén bejutottunk egy borospince látogatással egybekötött zenés-táncos esttel egybekötött vacsorára az Eszterházy pincészetbe. A hátsó bejáratnál gyülekeztünk, ahol is pálinkával, énekléssel, zenekarral,...
2013.07.17gyerekekkel
Családi biciklitúra közben, kifulladva a szigligeti emelkedőn megálltunk egy frissítő italra. Kellemes, hűvös, hangulatos udvaron fogyasztottunk. A kiszolgálás udvarias volt. Kisfröccsöt meg hosszúlépést szerettünk volna rendelni, de a felszolgáló azt mondta, hogy nálunk külön hozzák a bort meg a...
Kardamom Apartman Szigliget - November 1.
November 1.
10.31-11.03.
Kardamom Apartman Szigliget
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel