szilvasvaradi elmeny, europai szinvonal

Lipicai Hotel & Étterem SzilvásváradLipicai Hotel & Étterem Szilvásvárad a térképen

Kiváló 2018. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. szeptember 2.
Nagyon kellemes meglepetes! Nagyon jo es udvarias kiszolgalas! Pont delben ertunk oda, de mar 4 asztalnal ultek ! Minden rendben volt, pisztrangot rendeltem, Szilvasvaradhoz illoen, de mar negyedik napja ezt probalgattuk. Az ar fix volt , nem dekara adtak a halat. Korettel egyutt 2700 ft-ba kerult, ( egesz halrol beszelunk) kivalo volt, a bore is eheto, nem tocsogott az olajban.A bor es az uborkasalata is kifogastalan. A vegen a szamlabol levontak 10 szazalekot, amit a kemping miatt kaptunk. A szamla kifogastalan, nyomtatott, tetelesen , felsorolva az osszes elfogyasztott etel neve, es ara, nem csak az, h " gyujto, gyujto, gyujto....." kempingben ajanlotta a tulajdonos . A kempingrol csak szuperlativuszokban tudok irni, mi lakokocsival voltunk,mint mindig, de ez volt a csucs az eddigi szallashelyeink kozul! , jo otlet volt.. Ha legkozelebb megyunk, ide biztosan beterunk👍Ausztriaban sem voltunk ilyen prima helyen!!!!💕Full szerviz👍

Lipicai Hotel & Étterem további értékelései

2021.05.25barátokkal
Kritikán aluli kiszolgálás! Hideg leves fagyasztott zöldségekkel! A főételre több mint 2 órát vártunk amikor a türelem elfogyott. Érdeklődésünkre a felszolgáló csak össze-vissza beszélt, majd további negyedóra várakozás után visszamondtuk a rendelést! A szomszéd asztal szerint jól tettük, mert az...
2019.07.31a párjával
Szalajka völgyi túrából tértünk be nagy reményekkel, de nekünk nagy csalódás volt, pedig a küllem és a kiválasztott étel jónak tűnt. Érkezés és távozás között másfél óra telt el és ebből 10 perc volt az étkezés, a többi a várakozás...3-4 asztalnál ültek a teraszon, nem gondoltam volna, hogy egy...
2019.06.16barátokkal
Hétvégi rekkenő melegben a szilvásváradi nyűzsgés mellett a fő uton található az étterem. Már külsőleg is izléses a terasz -muskátlik a rendezett ládákban.. Az aasztalok kockás piros teritőkkel várják a vendégeket. Kiszolgálás gyors.. Az étlap precizen fent van az étterem honlapján... A finom...
Lilla Apartmanházak Szilvásvárad - November 1.