kellemes ad hoc hétvégi ebéd

Kalóz Fregatt Étterem TataKalóz Fregatt Étterem Tata a térképen

Kiváló 2018. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. szeptember 10.
Egy szombat kora délutánon mentünk be az étterembe. Készségesen fogadtak minket, hely bőven akadt, hiszen jó idő volt, a teraszt is igénybe lehetett venni. Azonnal jött a pincér, ahogy helyet foglaltunk. Sajnos az egyikőnk által rendelt étel elfogyott, mert aznapra csak két adag vaddisznóval készültek, így mást kellett választani, de az is finom és kiadós volt. Norvég lazacot és hagymás-bacon-ös mustáros sertést rendeltünk. A lazac körete isteni volt - parajos aszalt paradicsomos krumplipüré. Az italok is rendkívül finomak voltak, külön jó pont az alkoholmentes koktél (elég unalmas mindig őszilevet vagy limonádét rendelni). Amit én személy szerint imádtam - bár ez sokaknak elrettentő lehet -, az a teraszon kolbászoló három cica, akik próbáltak kunyerálni, de egyáltalán nem voltak zavaróak, vagyis nem nyávogtak veszettül, nem agresszíven kuncsorogtak. Összességében nagyon elégedett vagyok, szuper hely, ajánlom!
Kalóz Fregatt Étterem Tata - Étel/ital

Kalóz Fregatt Étterem további értékelései

2022.10.15gyerekekkel
Több éve járunk ebbe az étterembe. A színvonal hatalmasat esett, a kiszolgálás pocsék lett. Ma este ott vacsoráztunk 2 gyerekkel. A férjem steaket kért médiumra sütve. Már ez se sikerült a fő étkezés befejeztével kértük, hogy csomagolják el az ételt ( a lányom csak bele túrt a lazacba máshoz...
2022.08.06gyerekekkel
Kötelező eleme a tatai látogatásunknak. Az ételek színvonala évek óta magas, az árak nem szálltak el, a kiszolgálás gyors és kedves. Mindenképpen érdemes asztalt foglalni,folyamatosan sokan vannak.
2020.08.06barátokkal
Pozitív élményekkel jöttünk ki a barátnőmmel egy spontán péntek esti vacsiról. Asztalfoglalásunk nem volt, a pincér azonnal kedvesen fogadott minket és asztalt kínált. A rendelésünket követően, a vacsora után és közben is többször megkérdezte hogyan érezzük magunkat, ízlik-e a vacsora. Imponált...