A nagy csalódás

Kalóz Fregatt Étterem TataKalóz Fregatt Étterem Tata a térképen

Szörnyű 2022. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. október 15.
Több éve járunk ebbe az étterembe. A színvonal hatalmasat esett, a kiszolgálás pocsék lett. Ma este ott vacsoráztunk 2 gyerekkel. A férjem steaket kért médiumra sütve. Már ez se sikerült a fő étkezés befejeztével kértük, hogy csomagolják el az ételt ( a lányom csak bele túrt a lazacba máshoz hozzá se nyúlt szóval egy komplett étel volt és én is meghagytam a felét). A gyerekek kértek fagyit. 1 gombóc eper és 1csoki-eper tejszínhabbal erdei gyümölcs szósszal. Harmadjára sikerült is eltalálni és még ekkor is lemaradt az öntet, de ekkor már inkább nem szóltunk. Majd mikor fizettünk kiderült, hogy nem hallották hogy kértük a csomagolást, így kidobták az ételt.
Minden drágább lett és kisebb adag. Vadászni kellett a pincéreket, ha kérni akartunk valamit és egyszer kérdeztek kérünk e inni vagy hozhatnak e még valamit. Nem ezt szoktuk itt meg, így nagy csalódás volt!
Azt hiszem többet nem megyünk, pedig szerettük ezt az éttermet barátokkal és családdal is.

Kalóz Fregatt Étterem további értékelései

2022.08.06gyerekekkel
Kötelező eleme a tatai látogatásunknak. Az ételek színvonala évek óta magas, az árak nem szálltak el, a kiszolgálás gyors és kedves. Mindenképpen érdemes asztalt foglalni,folyamatosan sokan vannak.
2020.08.06barátokkal
Pozitív élményekkel jöttünk ki a barátnőmmel egy spontán péntek esti vacsiról. Asztalfoglalásunk nem volt, a pincér azonnal kedvesen fogadott minket és asztalt kínált. A rendelésünket követően, a vacsora után és közben is többször megkérdezte hogyan érezzük magunkat, ízlik-e a vacsora. Imponált...
2019.07.30gyerekekkel
Nagyon hangulatos hely, minden megfelelt a korábban olvasottoknak. Az ételek finomak,kifejezetten jó áron. Az étterem belseje nagyon hangulatos,kedvesek a felszolgálók és elég gyorsan meg is kaptuk az ételeket. A 2 személyes tál elég volt 2 felnőttnek és 1 gyereknek. A hely minőségét mutatja,hogy...