A birkapörkölt vonzásában.

Patkós Csárda TiszafüredPatkós Csárda Tiszafüred a térképen

Kiváló 2018. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. június 22.
Mikor már megterveztük ezt az utunkat a párom elhatározta, hogy birka pörköltet szeretne enni. Útba ejtettük Karcagot, de sikerünk nem volt. Szarvason is remek ételeket ettünk, de nem amire vágyott a párom.
Már majdnem feladta mikor útban haza felé megpillantottuk a Patkós Csárdát. Még szinte helyet sem foglaltunk mikor már a pincér megjelent.
Mivel mindketten tudtuk, hogy mit szeretnénk enni, így az itallal együtt már meg is rendeltük az ételeket is.
Rántott pontyot és a párom által hőn áhított birka pörköltet.
Forrón és finoman kerültek az ételek az asztalunkra.
A kiszolgálás is udvarias volt.
Egy dolgot említenék meg, hogy az asztalokon a textil terítőkön védő fólia van, ami szokatlan volt, de gondolom az értékes terítőket így tudják megvédeni az olyan foltoktól ami nehezen vagy egyáltalán nem távolíthatók el.
Ha arra vezet még valaha az utunk, mi biztosan újra betérünk.
Patkós Csárda Tiszafüred - Étlap/itallapPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/italPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/italPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/italPatkós Csárda Tiszafüred - Külső képPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/italPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/italPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/ital

Patkós Csárda további értékelései

2023.08.19barátokkal
Cigánypecsenyét kértünk.Kaptunk helyette egy ízetlen pörköltszerű szószban néhány ,darabjaira hullott ,párolt karaj szeletkét,ami ugyanolyan ízetlen volt ,mint a szósz.Hozzá egy kisebb hagymadarab,amit gondolom karamellizálni akartak - sikertelenül.Ugyanilyen volt a "kakastaréj",még üvegesre sem...
2023.06.30a párjával
Már voltunk ebben a hangulatos , halász csárdában, de most újra erre kanyarodtunk. Most sem bántuk meg- egy őrá alatt nagyon finom ételeket kaptunk ebédre. Rendeltünk nagyon finom halászlevet, lebbencset, és rántott halat , petrezselymes krumplival. Minden nagyon házias étel volt. Az étlapon sok...
2023.02.16családjával
Egyik vasárnap elindultunk! Megnéztük a Hortobágyi Állatkórházat, a Vásárteret. Utána irány Tiszafüred. A Patkós Csárda volt az úti cél, mivel hallottunk már róla. Elég nagy tömeg fogadott bennünket, más is hasonlóan gondolkodott, mint mi: menjünk egy jó helyre ebédelni. Leültünk egy kissé...