Átlagos ebéd

ARÉNA Étterem és Sport Pub VácARÉNA Étterem és Sport Pub Vác a térképen

Gyenge 2015. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. május 8.
Pont azért mentünk, mert ezen az oldalon olvastam, hogy a legjobb étterem Vácon. Na ide szerveztem a szülinapi ebédet, tizen mentünk. Előre asztalt foglaltunk, a kiszolgálás kedves volt, aránylag gyors. Az étel viszont annyira felejthető, átlagos, hogy éppen meg lehetett enni. Egy sima menzakaja színvonala volt, nem is volt sok, és az enyém ráadásul még hideg is volt. Semmi baj nem lenne az étteremmek, jó helyen is van, de ide biztos, hogy nem megyünk vissza. A tíz emberből egy se dicsérte meg az ételt, pedig nem egyformákat kértünk.

ARÉNA Étterem és Sport Pub további értékelései

2019.05.25családjával
Négyen ebédeltünk, mindannyian nagyon elégedettek voltunk. 2 személyes tálakat ettünk, amelyek adagjai birkózóknak is elég lehet, ráadásul nagyon ízletes volt minden étel. A csülök egyszerűen fantasztikusan volt elkészítve, aki szereti, annak mesés élménybe lehet része. Megyünk máskor is, amikor...
2017.09.04kollégákkal
Az utóbbi egy évben elég sűrűn megfordultam itt. A leveseik finomak. Második fogásból már sikerült mellé fognom, de az sem rossz volt, csak felejthető. A kiszolgálás mindig jó volt, a felszolgáló udvarias, kedves és gyors.A hely tiszta és kellemes, igaz semmi extra..... Ez a hely tökéletes...
2017.01.20családjával
Egy hétvégi kiránduláson tértünk be vacsorázni, helybeliek javaslatára. Az étterem központi helyen, közel a Duna parthoz helyezkedik el,hangulata barátságos, kellemes volt egy finom vacsora eltöltéséhez. A kiszolgálás kedves, gyors volt. Az étel finom volt, próbáltam valami helyi specialitást...