Menüválaszték elérhető áron

Zöld Disznó Bisztró VerőceZöld Disznó Bisztró Verőce a térképen

Átlagos 2019. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. július 26.
Kerékpártúra közben fedeztük fel ezt az éttermet, mivel a főúton van, épp útba esett és bár nem tudtunk semmit róla, de nagyon éhesek voltunk betértünk egyet ebédelni. Mivel hétköznap voltunk ott, volt választható menü, amit azon nyomban megkaptunk. Az étterem tálcás rendszerrel működik, a pultnál odaadják az ételt és az italt. A leves nagyon finom volt, a második fogásnál már akadtak fenntartásaim, de lehet, hogy csak rossz választás volt. Megkérdezték, hogy szénsavas vagy mentes limonádét szeretnék, és mivel a menteset választottam, már engedte is a csapból a nem túl hideg csapvizet a citromszörpre. Ez kicsit kiábrándító volt. Ettől függetlenül jól laktunk, mert elég nagy adagot adtak, a levest ketten ettük meg. Az árak korrektek voltak.

Zöld Disznó Bisztró további értékelései

2017.07.17családjával
Átutazóban voltunk Verőcén. Találomra választottuk a helyet, nem mindennapi neve kíváncsivá tett bennünket, gondoltuk, kipróbáljuk. Bár ne tettük volna! Az étlap eléggé olvashatatlan, bár az ételek megnevezése tetszett, szépen meg volt fogalmazva. A túlságosan kacskaringós betűtípust lecserélném....
2016.08.20kollégákkal
2 munka között átutazóban találtuk a helyet - semmilyen infonk nem volt, Kismaros nem tetszett, Verőcén a sok közül egyet választottunk. Jól jártunk! A pincérlány a végletekig udvarias (néha már túlzottan az:), a hely bent klímás,kellemes, kint gyönyörű és a foglalt asztalok után/mellett is...
2014.10.27a párjával
Nem rég újították fel a Duna partján az un. „kikötői késdobálót”, nagyon tiszta, a maga egyszerű modernségével hangulatos. A kiszolgálás kifogástalan, a szakács házi ízeket varázsol a tányérba nap, mint nap, a legváltozatosabb menűk formájában is! A hely adottsága egy édes, hanglatos...