A Zalakaros szívében "édenkerti" környezetben fekvő Hotel Karos Spa wellness- és gyógyszálloda 221 exkluzív felszereltségű szobaegységgel, és a legkülönbözőbb ajánlatokkal várja a kis és nagy-családokat, valamint az egyedülállókat egyaránt.
Tovább olvasom >>
A szálloda Spa-Gyógy- és Egészségcentruma, valamint a Harmonia Spa-Wellness Világ a legkülönfélébb wellness-, fitness-, gyógy- és igazi spa- szolgáltatásokat kínálja a pihenni, regenerálódni vágyó vendégeknek.
Végül is minden nagyon szuper volt, de azt egy kicsit sérelmezem, hogy 5 napra kifizet az ember félmillió Ft összeget és a parkolásért még külön kérnek díjat. Talán a mélygarázst el tudom fogadni, de szabad téren parkolásért még plusz pénzt kérni, számomra furcsa.
Kicsit olyan mintha vendégeket várnék, parkoljatok le a saját parkolómon, de parkolásért külön kérek pénzt, nem biztos hogy máskor is igyekeznek hozzám. Sajnálom, hogy nincsen napi belépő, mert a közelben nyaraló barátaink szerettek volna meglátogatni, de nem tudtak jönni, mert nincs napi belépési opció. Az külön egy kedves gesztus a szállodától, hogy születésnapomon tortával köszöntöttek!
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Karos Spa válasza
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái.
Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Örülünk, hogy itt tartózkodásuk alatt pozitív élményekkel is gazdagodtak és reméljük, hogy hamarosan újra visszatérnek hozzánk. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
A wellness részleg nagyon jó, a medencék vize kellemes hőfokú, a személyzet kedves és udvarias, de itt vége is a pozitívumoknak. A reggelinél látvány konyhában, 2 db serpenyőben süti a hölgy a tükörtojást és az omlettet. Máshol ugyan ezt egy kb. 50x70-es sütőlapon teszik, így egyszerre 3 omlett és 6 ham&eggs is készülhet egyszerre.
Itt sajnos majdnem 15 perc volt mire a 4 tagú családunknak elkészült a reggelije. A hölgy is elég morcos volt, már az sem érdekelte,h a tojás sárgája szétfolyik. A vacsoránál elég szegényes volt a választék, és a kamaszoknak, gyerekeknek nem is igazán az ízlésének való. Pedig rengeteg volt a kisgyerekes és kamaszos család. Nem nekik való a tenger gyümölcsei spagetti, a lecsós vagy májas hús, a kacsanyelv mártásos hús stb. A sütik viszont nagyon finomak voltak. Ami fura volt, h sehol máshol nem találkoztunk egyik wellness szállodában sem azzal, hogy ilyen kései érkezéssel (16. 00 óra) lehet elfoglalni a szállást, ugyan akkor már 10. 00-kor el is kell hagyni. Évente 2-3 szállodában minimum megfordulunk és inkább már az az elterjedt, h bejelentkezés 14. 00kor és kijelentkezés 11-12 között.
Az elszàmolàsnàl tünt csak fel hogy a borravalò mindenhol automatikusan (egy asztalnàl minden alkalommal a rendelèsnèl) hozzàadòdott amit nem tartok helyesnek! Legtöbb helyen egy asztalnàl egyszer a szàmla összesìtèsènèl vagyis a fizetèsnèl a vendèg kìvànsàga szerint adódik hozzà a borravalò!
Ha kötelezö a borravalò fizetèse akkor is egy asztalnàl vagyis egy alkalomnàl egyszeri fizetèst tartok csak helyesnek. Viszont a program ajànlat ès annak lefolyàsa ès az ètelek is nagyon jòj voltak.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Karos Spa válasza
Kedves Andrea! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Étel, valamint Itallapunkon feltüntetjük szervízdíjainkat. Reméljük ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Két szobát foglaltam. Igaz, hogy készültünk tisztasági felszereléssel, de azért meglepett, hogy az egyik szobában nem volt feltöltve a szappan adagoló. A kihelyezett WC papír nem a **** csillagos hotelhez illő. A recepción kérésemre sem tudtak brosúrát adni a környék látnivalójáról.
A nagyon kedves recepciós hölgy egy Zalakaros térképpel próbálta javítani a helyzetet. Így a saját felkészültségünk hiányába több helyre is ellátogattunk, ahol a nyitva tartás csak március 01-től van
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Karos Spa válasza
Kedves István! Köszönjük, hogy időt szánt a Hotel Karos Spa értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Várjuk vissza sok szeretettel!
Ami nekünk csalódás volt, az a reggelinél a meleg ételek választéka, illetve a korábbi években több magyaros ételek voltak (tepertő, májas, hagyma, kolbász, szalámi). A vacsoránál pedig a gyermekeknek is elfogadhatóbb hagyományos, egyszerű ételek hiánya volt még az, amit negatívumként fel tudunk hozni.
Viszont mind a személyzet, mind a tisztaság, wellness nagyon szuper volt, illetve a kirakott ételek minősége is kifogástalan volt, csak korábbi években nagyobb választék volt.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Karos Spa válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
2022. december 19., Sziva Valentin, Hotel Karos Spa
Összességében nagyon jól éreztük magunkat az itt töltött 4 nap (3 éjszaka) alatt. Számunkra szokatlan volt, hogy viszonylag később foglalhattuk el a szobát, csak 16 órakor. Elhagyni a szállodát korán, 10 órakor kellett. Más szállodáknál ez pont fordítva volt, hogy 15 órai érkezés és 11 órai elhagyás.
Pozitívum volt a karkötő-karóra amit kaptunk, hogy az ittlétünk alatt viseljük. Ez ajtónyitóként is funkcionált, a reggelinél-vacsoránál ezzel követték nyomon ki reggelizett és vacsorázott már. A pincérek a fogyasztást is ennek segítségével rögzítettékva szobaszámlára, nem kellett aláírogatni a blokkokat. Az ételek változatosak voltak, bár annyi féle ételt mégsem szolgáltak fel, mint más 4 csillagos szállodában. Azért éhen nem maradtunk, mindig találtunk vmi nekünk kedvezőt. Nagyon érdekes és jó ötletnek tartottuk, hogy az ételek felett monitorra volt kiírva az ételek neve, nem kártyákra. A magyaron kívül még másik két nyelven is kiírták az ételek neveit. A szoba szép, tiszta volt. Itt hiányoltuk viszont hogy a minibár alig néhány féle italt tartalmazott. 2 üveg vizet és 1 üveg kólát. Mi nem igazán vesszük ezt a szolgáltatást igénybe, azonban aki megkíván valamit, legyen választék, lehessen válogatni. A fürdőszobában illetve a szobában nem volt varrókészlet, fülpucoló, kefe stb. amiket kiszoktak rakni. Nem biztos, hogy mindenki használja ezeket, ellenben ha úgy adódik, hogy szükség van rá, akkor nagy segítség lehet. A szállodában a wifi nagyon jó volt, kód nélkül lehetett csatlakozni rá. A vízfelület egyszerűen csodálatos volt, ez mindent vitt. A tapasztalt negatívumok így eltörpültek emiatt. Sok beltéri medence, különböző vízhőfokkal, különféle elemekkel és a kinti medencék is még szeptember végén a jó idő miatt üzemeltek. Talán jövőre is épp erre a szállodára esik a választásunk! Próbálják ki Önök is!
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Karos Spa válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül! Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy ennyire jól érezték magukat, és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Mindig nagy öröm számunkra, ha ilyen kedves szavakat olvashatunk egy elégedett vendégtől.
A szálloda szép és tiszta. Az ételek finomak, de nem túl nagy a választék. A személyzet néhány tagja igazán kedves volt, de a recepción az érkezésünkkor - túlzás nélkül - szinte semmi információt sem kaptunk. Az elutazásunk is hasonlóan zajlott, még a “hogy érezték magukat” kérdés sem hangzott el. Nem kimondottan gyermekbarát a szálloda.
3Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
3Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Karos Spa válasza
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái.
Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Örülünk, hogy itt tartózkodásuk alatt pozitív élményekkel is gazdagodtak és reméljük, hogy hamarosan újra visszatérnek hozzánk. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
4 éjszakát voltam itt január elején. Nagyon jól éreztem magam. Kár, hogy nem működött a gyógyvíz medence, ezért is mentem le Zalakarosra a hotelba. De segítettek a recepción, hogy szembe van a Zalakarosi wellnes fürdő, oda menjek át, ott sok gyógyvíz van, meg sok minden. Ami nem igazán tetszett, hogy a vacsoránál nincs semmilyen ital, még víz sincsen, külön kell fizetni érte.
A másik, hogy a szobában nagyon kényelmetlen az ágy, nagyon puha a matrac, reggelre annyira fájt a derekam, alig tudtam felkelni, úgy, hogy nem sokat aludtam éjszakánként.
A hely összességében jó volt, élveztük a gyerekekkel. Ha egy családi nyaralás, wellness van tervben, mindenképp ajánlom. A kaja finom és változatos volt,a családi szoba tiszta és kényelmes.
Szűkös volt a televízió csatorna kínálata, magyarul csak az M1-5, RTL Klub, TV2, HírTV, ATV volt fogható, a kép minősége is (főleg a két utóbbi csatornák esetében) rossz volt. A többi csatorna német, cseh adó volt. A személyzet nagyon kedves, előzékeny, udvarias. Hatalmas területen vannak a különböző medencék - sok ember viszonylag kényelmesen elfért a mostani időszakban. Nagyon jól éreztük magunkat.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Karos Spa válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.
• OTP SZÉP kártya • K&H SZÉP kártya • MBH SZÉP kártya
Parkolás info
• Sorompóval zárt parkoló, nem őrzött: 1000 Forint / éj (Foglalás nem szükséges) • Sorompóval zárt parkoló, nem őrzött: 1500 Forint / éj (Foglalás nem szükséges) • Mélygarázs, nem őrzött: 2500 Forint / éj (Foglalás nem szükséges)
Étkezés
• bankett rendezési lehetőség • étterem / kávézó • szobaszervíz • gyermekmenü • vegetáriánus étkezési lehetőség • étterem • kávézó • bár