Finom vacsora némi rossz szájízzel

Patkó Vendéglő & Pizzéria ZircPatkó Vendéglő & Pizzéria Zirc a térképen

Átlagos 2020. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. július 25.
Férjemmel Zirchez közel nyaraltunk és első nap este elmentünk a Patkóba, amiről csak jót olvastunk. A kiszolgálás gyors volt, nem volt gond, hogy zárás előtt 1 órával érkeztünk. Az étel finom volt, nagy adag.
A rossz szájíz a végén ért bennünket. Mivel a 2 személyes tál tartalmát nem bírtuk megenni, ezért megkérdeztük, van-e mód arra, hogy becsomagolják a maradékot. A pincérhölgy odatette a dobozt az asztalunkra és elment. Nagyon megdöbbentünk, mivel elég sok étteremben jártunk így, hogy nem bírtuk megenni a nagy adagot, de ilyet még sehol nem tapasztaltuk. Fizetéskor rákérdeztünk a másik pincérhölgynél, aki azt mondta, hogy ez egy főnöki utasítás, mert volt olyan vendég, aki reklamált, hogy nem csomagolták be Neki az összes maradékot.
Azt gondolom, hogy ennek akkor sem ez a módja. Ha a pincérhölgy közölte volna velünk, hogy ez a szabály náluk, akkor az mégiscsak máshogy hangzik. Vagy akár ha Ő ott előttünk csomagolja el, akkor az is egy jó megoldás lenne.

Patkó Vendéglő & Pizzéria további értékelései

2022.07.16csoporttal
Kéktúrás barangolásaim során most nyáron harmadik, illetve negyedik alkalommal étkeztem náluk és csak dicsérni tudom a helyet. Mivel korábban már étkeztünk itt férjemmel, tőlük rendeltem vacsorát táboros gyerekcsoportomnak, amit még Bakonynánára is kiszállítottak. Hatalmas mennyiséget kaptunk és...
2021.11.13barátokkal
Miután megnéztük a város nevezetességeit éttermet kerestünk. Nehezen találtunk rá, de megérte a keresést, mert éhesek voltunk. Az étteremben esküvőre készültek, ezért a kinti teraszon ülhettünk le, de a székekre oda voltak készítve a takarók, hűvüs idő esetére, amire szükség is volt. A...
2020.09.25egyedül
Direkt Zirc felé kerültem, mert szerettem volna feltétlenül meglátogatni a Patkó Vendéglőt, amit az ittjartam.hu 14 zirci étterem közül az elsőnek jelöl. Bevallom, a többi 13-ban még nem jártam, de erősen kétlem, hogy ez lenne a legjobb. A külső, szabadtéri részen foglaltam helyet, ez a szék kb....