Családias hangulat :o)

Naspolya Étterem & Panzió BátaapátiNaspolya Étterem & Panzió Bátaapáti a térképen

Kiváló 2013. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. december 18.
Novemberben jártunk párommal a Naspolya étteremben és mindenkinek JÓ SZÍVVEL AJÁNLOM a helyet !!! A házigazdák tüneményes emberek, akiket valóban érdekel, hogy a vendég jól érezze magát. Az ételek bőségesek és finomak, igazi ízes-házias ételek. Ketten 5.000 ft-ból ( igaz nyeremény volt ) megvacsoráztunk és jól is laktunk. Hangulatos, tiszta és szép az étterem, kandallóval, hatalmas terasszal. A nagy ablakokon keresztül látni lehet a völgyet, az ott legelésző gyönyörű lovakat és néha odatéved 1-1 szarvas is. A fürdőház modern és nagyon igényes, bár csak az ablakokon lestünk be. Van medence, jakuzzi és szauna is. Mindenkit arra bíztatok látogasson el ebbe a hangulatos, meleg és békés családi étterembe, mert otthon fogja érezni magát ezen a helyen. :O)

Naspolya Étterem & Panzió további értékelései

2024.03.11egyedül
Mint jövevény, érdeklődtem a környéken, hogy hol lehet itt enni-inni, hát mindenki a Naspolyát javasolta. Aztán rájöttem, hogy nyilván azért, mert Bátapátiban nincs is más. Rögtön a faluba bevezető úton, az első körforgalomnál, az első kijáratnál kifelé. Nagy lenülettel fel is szaladtam a hegyre...
2015.02.20családjával
Szeptember közepén jártunk a Naspolya Étteremben.Megrendeltük az ebédet és amíg elkészült, addig mi a családdal elfoglaltuk magunkat az étterem háta mögött lévő lovarda és Wellnessrészleg megtekintésével, így nem unatkoztunk a várakozás közben.Udvarias,rugalmas volt a kiszolgálás, nagyon finom és...
2013.07.16barátokkal
Sokat hallottunk az étteremről és a fürdő részlegéről. Tettünk egy látogató körutat barátainkkal, hogy megnézzük mit rejt ez a kis hely Bátaapáti. Tényleg szép környezet fogadott a településre érkezéskor, rendezett házak és szép utcák, jó utak. A falu szélén megtaláltuk a vendéglőt amely azonnal...