Nyeremény ebéd

János Étterem BudapestJános Étterem Budapest a térképen

2017. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 7.
Pár hónappal ezelőtt nagy örömömre nyertem! De csak most sikerült eljutnunk az étterembe, Párommal 2-en mentünk. Gondoltam előre foglalok asztalt, de pici kavarodás történt..mindegy, mert szerintem nem is kellett volna előre foglalnom. Péntek délután 2-3 óra között érkeztünk és csak mi ketten voltunk az egész étteremben! :) Picit furcsa volt, de így egyből felvették a rendelésünket és hamar tálalták is a kért ételt. Ami egyébként nagyon finom volt, csirkemellet kértünk, ami magokkal volt kisütve, sajtmártással - rizzsel és zöldségekkel körítve. Nagyon meg voltunk elégedve, ízletes volt. A pincérek kedvesek voltak és segítőkészek, arra sem reagáltak rosszul, hogy a nyeremény kuponnal mentünk... Persze többet fogyasztottunk és jól éreztük magunkat! KÖSZÖNJÜK!!! :-)
János Étterem Budapest - BelsőJános Étterem Budapest - Étel/italJános Étterem Budapest - Étel/italJános Étterem Budapest - Belső

János Étterem további értékelései

2022.07.02egyedül
A mindig forgalmas Hegyalja úton lévő Charles Hotel étterme már évek óta változatlan formában működik. Egy időben az ittjartam.hu nyereményjátékban résztvevők ebbe az étterembe nyerhettek ajándékutalványt, így jó pár értékelést olvashattunk már az étteremről, viszont utána nagy csend lett...
2019.06.20a párjával
Egy [moderálva - a szerk.] oldalon nyertem az utalványt, utólag is köszönöm. Mi délben érkeztünk meg, így a menüt kóstolhattuk meg. Láttam, hogy a környékről sokan igénybe veszik az adott napi menüt, az étterem tele volt. Nagyon rugalmasak voltak, amikor először felhívtam őket telefonon, hogy...
2018.05.20a párjával
Pünkösdi budapesti sétánk részét képezte a beváltandó utalvány elhasználása...éltünk a lehetőséggel és nem csalódtunk... Kellemes idő és hangulatos kert helység...Az étalpról kinézett és nem mindeannapi ételt rendeltünk.. Kacsa és marha pofa - igazán izlésesen és modern tálalásban érkezett. A...