Csend és nyugalom...

Vörös Postakocsi Étterem BudapestVörös Postakocsi Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2019. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. július 23.
Az a helyzet, hogy néha elegem van, de nagyon a műanyag evőeszközös éttermekből. Pláne akkor, ha elönt a "zöld-hullám". Ilyenkor - nem érdekel az ár - bemegyek egy normális étterembe és visszaszerzem elveszett lelki nyugalmamat.

Hát most is ez történt.

Ugyanis elindultunk a Ráday utcában - SZÉP kártya elfogadóhelyet keresve - egy normális étteremben történő ebédelés érdekében. Kifelé menet a bal oldalt végig lőttük. Láttunk sok flancos, méreg drága, de közel sem meggyőző helyet. Nem tudom elmagyarázni, hogy mit értek "meggyőző" alatt, csak azt tudom, hogy amint benézek egy étterembe, azonnal megérzem, hogy ezek csak "vetítenek", vagy tényleg megbízhatóak. Igaz ekkor a konyháról, az ételekről még nincs tudomásom, de a környezet nálam sok mindent befolyásol.

Tehát már a Kinizsi utca közelében voltunk, amikor térfelet váltottunk és a Duna felőli oldalra mentünk át. Kifele még volt pár étterem, de minket azok most éppen nem érdekeltek.

Tehát sétáltunk visszafelé, amikor is elértünk a megnevezett műintézményhez.

A személyzet ránk köszönt! Nem felszólítóan, hanem kedvesen, egyszerűen. Na ez adta meg a kezdő löketet. Elmentünk a terasz mellett és a végében kirakott étlapot kezdtük tanulmányozni. Én rögtön kiszúrtam 2 olyan ételt, amit szívesen ettem volna. Ez volt a második löket. Rózsika is talált olyat, amit megkóstolt volna, tehát megegyeztünk, hogy az árakat nem nézve egyszerűen leülünk ide.

A választás jó volt!

A kockás abroszos asztal tiszta, folt mentes! Nálam ez már alapvetően tiszta, korrekt étteremre utal! Tehát beültünk a terasz közepére.

Én attól féltem, hogy a nagy külföldi társaság miatt velünk nem fognak ráérni foglalkozni. Hát nem így történt. Korrekt, kedves pincér jelent meg nálunk. Rögtön kaptunk étlapot, amin a reklámnak kitettel azonos árak voltak (tehát korrekt a hely)!

Megrendeltünk az ételünket és választottunk hozzá innivalót is. Kaptunk ajánlatot is, mégpedig jót!

Még a sör felét sem fogyasztottam el, amikor megjött az étel. Szerintem túl volt design-olva,de hát ez manapság már szinte kötelező. Ami viszont örömmel töltött el az az volt, hogy ez nem ment a minőség rovására. Finom volt, laktató és bár a díszítés miatt - nekem - kevés, de jó ízű!

Szóval ettünk egy finomat, amire kellemes italt zúdítottunk.

Így minden jó volt!

Amit ki kell emelnem az nem más, mint egy-két rettentően hangos pizza-futár robogó kivételével nem zavarta semmi a nyugalmunkat. Az időjárás is kegyes volt hozzánk. Nem volt az előző napi rekkenő hőség, hanem éppen az a kellemes, gyenge szellős idő volt.

Még az sem tudta elrontani a kedvemet, hogy véletlenül otthon hagytam a SZÉP kártyámat és ezért azzal nem tudtam fizetni. Pedig elfogadták volna!

Összefoglalva:
- kellemes a hely,
- korrektek a kiszolgálók és figyelmesek,
- jók az ételek,
- kellemes a sör és a bor is,
- viszonylag csendes a környék!

Jó volt itt enni!

Köszönöm.

Vörös Postakocsi Étterem további értékelései

2020.01.07barátokkal
Január 2-án látogattunk az étterembe, 4 személy. Az idöpont választás valószinüleg nem volt a legjobb, délután 4-5 óra körüli. Ebben az étteremben még soha nem voltunk, sok jót olvastam róla ezért teszteltük kedves barátokkal. A konyha még nem volt felkészülve a vendégekre, sajnos amit...
2019.11.18családjával
Az esküvőnket ünnepeltük ebben az étteremben a hétvégén. Amikor kitűztük az esküvő időpontját, és kiderült hogy a helyszín a Bakáts tér, már tudtam hogy a vacsora csak itt lehet. Az első benyomás is nagyon jó volt, szakértő kezekbe kerültünk Csákváry János személyében, aki végig figyelmesen, de a...
2019.02.20a párjával
Valentin nap alkalmából mentünk vacsorázni az étterembe, már többször elsétáltunk előtte, most jött el az idő a kipróbálására. A Krúdyról elnevezett marhahúslevessel kezdtem, feleségem erdei gomba capuccinót kért. A marhahúsleves maga volt a tökély, a Szindbád című film jutott eszembe, ahogy...