Meleg volt a szobában, pedig nem volt fűtés. A légkondi már nem működött. Az erkélyajtót nyitva hagytuk, így viszont valaminek az állandó búgását hallgathattuk a 2. emeleten. Nem felújított szobában voltunk, így pl. a szőnyegpadló elég foltos, kopott volt.
A wellnessrészleg jó, bár sajnos a kinti részben fél órán át egyik élményelem sem működik, a következő fél órában meg minden. A személyzet kedves volt, az ételek ízletesek. A touch game table asztal teli találat! Máskor is szívesen megyünk, már tudjuk, hova kell kérni a szobát.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Danubius Hotel Bük válasza
Kedves Vendégünk! Nagyon szépen köszönjük, hogy értékelést írt rólunk és örülünk neki, hogy minket választott. Köszönjük, hogy kiemelte wellness részlegünket, kedves személyzetünket és ízletes ételeinket. Viszont nagyon sajnáljuk, hogy nem volt mindennel teljes mértékben megelégedve.
Nagyon elégedettek voltunk a szállodával. kitűnő volt az ellátás. Ezúton is gratulálunk a séfnek! A személyzet felkészült, kedves és segítőkész volt. A szoba kényelmes, a fekvése, a kilátás pazar! A wellness egy picit zsúfolt, ha az időjárás miatt nem lehet a kinti medencét igénybe venni.
Egyetlen apró észrevétel: esténként vacsora után szívesen vettük volna, ha szól egy kis zene.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Danubius Hotel Bük válasza
Kedves Vendégünk,
Nagyszerű érzés látni a csodálatos értékelését a mi szeretett Danubius Hotel Bük hotelunkkal kapcsolatban. Nagyon szépen köszönjük, hogy ránk esett a választása a kikapcsolódásuk alkalmával. Reméljük, örömteli emlékei visszacsalogatják majd szállodánkba!
Külön köszönjük, hogy említést tett a finom ételeinkre, a kedves és odaadó személyzetünkre, valamint a szobáink kényelmére és felszereltségére. Elismerő lenne újból a szálloda vendégei között köszönteni Önöket!
Üdvözlettel, Hotel Management
2021. október 20., Schneider Petra, Danubius Hotel Bük
Sajnos nem tudtuk hogy nincs gyógyvíz a szállodában, ez csalódás volt számunkra! A dzsakucci vízének hőmérséklete reméltük, hogy valamelyest a meleg víz hiányát pótolni fogja, de ez nem így történt! Szólni kellett a személyzetnek, hogy jó lenne ha melegebb lenne a víz! Akkor próbáltak a hőfokon állítani! Az ellátás bőséges volt! Nagyon meg voltunk elégedve!
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Danubius Hotel Bük válasza
Kedves Vendégünk,
Szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk kedves visszajelzését az Danubius Hotel Bük hotelról! Remek érzés látni, hogy maximálisan elégedettek voltak az itt eltöltött idővel és az általunk nyújtott szolgáltatásokkal. Nem is lehetnénk boldogabbak olvasva, hogy finomnak találta a felszolgált ételeinket.
A ott dolgozók segítőkészek, az ételek megfelelőek voltak (3 napból 2 nap a főételek nem voltak ízesek, mintha kihagyták volna belőlük a fűszereket, a sót is; viszont a 3 nap mindent bepótoltak, de persze ez ízlés kérdése). Én esztétikailag többet vártam egy 4 csillagos hoteltől (medence fugája több helyen kikopva), de ettől függetlenül élveztük az ottani tartózkodást.
A szobánk és a felújított fürdőszoba tiszta volt. Franciaágyat kértem a megrendelésnél, helyette két egyes ágyat kaptunk összetolva.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Danubius Hotel Bük válasza
Kedves Kiss,
Szeretnénk megköszönni Önnek, hogy megosztotta velünk az élményeit és észrevételeit. Örömmel olvastuk, hogy összességében kellemesen telt a nálunk töltött idejük. Továbbá, köszönjük, a megfogalmazott építő jellegű kritikát is, mindig hasznunkra válik vendégeink véleménye.
Mindennel elégedettek voltunk ,csak a bejutás a szobába az nagyon nehezen ment,mert minden15.-ik 20..ik próbálkozásra sikerült.Nem tudom hogy mi lehetett a probléma de nagyon kínos volt ,főleg mikor a vendégek látták hogy,be akarunk tőrni a szobába.Ettől eltekintve miden szuper volt.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Danubius Hotel Bük válasza
Kedves Csaba!
Köszönjük értékelését. Kérem, amennyiben legközelebb ilyen jelleű kellemetlenséggel találkoznak, azonnal jelezzék a recepción, a műszakos kollégák állnak szíves rendelkezésükre. A jövőben is várjuk Önöket szeretettel.
2019. november 27., Balogh Laura, Danubius Hotel Bük
Pozitívumok egy kisgyermekkel utazó családnak: Remek étel választék, jó gyermek elfoglaltságok. A gyerek medencék nagyon jók, hisz a medencék mélységétől függően szeparálódnak a gyeremekek a különböző életkorok alapján, tehát nem kell mindig arra figyelni, hogy mikor ugrik bele a vízbe egy "nagy" gyerek a kisgyermeked mellé, mert nekik van külön medence.
Negatívumok: Az első negatívummal már megérkezéskor szembesültünk: a szoba ajtaját egyszerűen alig tudtuk kinyitni(bárkivel beszéltünk, mindenki panaszkodott rá), úgy kellett lendületből bejutni, ehhez mindenképp férfi kéz kellett(3. emelet, de a hatodikon is ugyanez volt a probléma). Két lift van a szállodában amik mindig telítettek, nem egyszer volt, hogy 5 percet kellett várnunk, hogy egyáltalán beférjünk egybe(nem volt ritka, hogy az egyik nem is üzemelt egy hiba miatt). Az étteremben(volt aki kabátban vacsorázott) és a wellnessben is nagyon hideg volt, a wellness vízhőmérsékletével sem voltunk megelégedve és ezt többektől is visszahallottuk. A szobában minden éjszaka hideg volt ami egy kisgyermekkel elég rossz dolog. A szobában a víz teljes meleg állásnál is csak langyos volt.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
3Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Danubius Hotel Bük válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönettel vettük visszajelzését.
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak az ételválasztékkal és a gyermekeknek szervezett programokkal illetve a gyermekmedencékkel.
Sajnáljuk a szobaajtóval kapcsolatos technikai hibát és elnézését kérjük, hogy a fűtésbeállítás kellemetlenséget okozott Önöknek tartózkodásuk alatt.
Jártam nagyon sok 4*-os szállidában, de az nem okozott csalódást! Foglalásom 7 nap, 6 éjszaka francia ágyas szobában volt. Becsekkolás, a recepciós hölgy kedves volt, mindent elmondott, mit, hol találok, mikortól van étkezés. Fel a szobába, és jött az első meglepetés! A francia ágy a szálloda értelmezésében két össze tolt matrac volt.
A fürdőben láttam, hogy a takarítónak fekete haja van, a függöny foltos, a szoba falát valaki leöntötte valami barna folyadékkal. A matracokra ráférne egy csere, mert az ki vannak feküdve. Most nézzük az ellátást! All inclusive ellátást kínált a szálloda, érkezésük naoján este vacsora alatt a pincérek kedvesek voltak, amíg a negyedik nap este a pincér majdnem felháborodva vette tudomásul, hogy a vacsora mellé szeretnék rövid italt is fogyasztani, de azért kihozta a kért italokat. Az étel választék hagy némi kivánni valót, föleg a vacsora. Négy napon keresztül volt gyümölcs leves, valamint csirke mell különféle változatban. Hiányoltam, a rántott zöldséget (gomba, karfiol, cukkini). Pár szó a tisztaságról. A szoba tisztaságáról már írtam, de a szálloda éttermére is ráférne egy alapos pókhálózás. Volt kijelölt dohányzó rész, én ezt használtam, de jó pár vendég, aki IQOS-t használ ott szívta, ahol jól esett neki. A személyzet közül senki nem szólt, hogy ez tilos, pedig jó lett volna. Összegezve, nem biztos, hogy még egyszer ezt a szállodát fogom választani.
mint az értékelésemből kiderül, nagyon jól éreztük magunkat a szállodában csodálatos helyen van, a tisztaság kifogástalan, a személyzet készséges és nagyon kedves. A szoba kényelmes . Az étkezések minden várakozásunkat felülmúlták választékban, minőségben, környezetben egyaránt.
A medencék minden igényt kielégítettek, tiszta, kellemes víz, nyugalom és béke ,
5Személyzet
5Tisztaság
3Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Danubius Hotel Bük válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megtisztelt bennünket bizalmával és minket, a Danubius Hotel Bük szállodánkat választotta. Értékelése és véleménye fontos számunkra. Köszönjük, hogy kiemelte a kedves és segítőkész személyzetet, a szobáink kényelmét és tisztaságát, az ételek széles választékát.
Örömmel tölt el bennünket, hogy pihenése kielégítő volt, és reméljük, hogy sok szép emléket gyűjtöttek. Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk!
Üdvözlettel, Hotel Management
2023. július 12., Központi Szobafoglalás, Danubius Hotel Bük
A személyzet kedves és segítőkész a lehetséges határokon belül. A hotelre ráférne egy alapos felújítás (szobák, közösségi terek, épület külső, parkoló, kerítés, stb. ). Látszik egy-egy rész megújítása (szauna tér), de ma már ez kevés. A wellness részleg teljes felújítása szintén a kívánatos kategóriába tartozik.
A medence burkolatok felújítása elkerülhetetlen, a fugaanyagok sok helyen kipotyogtak. A víz hideg, mind az úszómedence, mind az élménymedence vonatkozásában.
4Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
2Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Danubius Hotel Bük válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy időt szakított szállodánk, a Danubius Hotel Bük értékelésére! Hálásan köszönjük, hogy kiemelete mennyire elégedett volt személyzetünk munkájával! A tapasztalt kellemetlenségért elnézését kérjük! Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket a tapasztalt problémára.
Továbbá köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit és javaslatait. Reméljük összességében kellemesen telt az ideje és sok szép emlékkel gazdagodott. Várjuk, hogy újra vendégeink között fogadhassuk, addig is minden jót kívánunk!
Üdvözlettel, Hotel Management
2023. április 19., Központi Szobafoglalás, Danubius Hotel Bük
Árajánlatban foglaltakra alapoztuk a foglalást. Wifi szolgáltatás benne volt az árban, kifizettük, 5 napot tartózkodtunk a szálláshelyen, a Wifi szolgáltatás nulla napon keresztül volt elérhető. Átmeneti hiba lépett fel, amit 5 napon keresztül nem tudtak orvosolni. Pihenni mentem, de dolgoznom is kellett volna.
A mai világban ez gondolom nem újdonság. A 3. emeleten laktam és az 1. emeleten tudtam csak elérni a szolgáltatást, de az nem munkára való hely, az egy zsibongó. A szolgáltatás nem volt elérhető: 3 db telefonon és 1 db laptopon. Az étkezés, szállás többi része rendben volt. A takarítók nagyon kedves emberek és a konyhai dolgozók is nagyon készségesek voltak. Sajnos a varázs az első napon elveszett, a Wifi miatt, ami sajnos már nem helyrehozható.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Danubius Hotel Bük válasza
Kedves Vendégünk!
Hadd köszönjük meg, hogy Danubius Hotel Bük szállodánkat választotta szállásának helyéül! Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított értékelésünkre! Sajnálattal olvassuk, hogy nem tudtunk minden elvárásának megfelelni. Elnézését kérjük a tapasztalt kellemetlenségért!
Számunkra nagyon fontos vendégeink visszajelzése, hiszen mindig szeretnénk fejlődni, így hálásan fogadjuk az építő jellegű kritikát. Igyekszünk a jövőben jobban odafigyelni, hogy ez ne forduljon elő többet! Reméljük ad még lehetőséget szállodánk számára, hogy bebizonyítsuk mennyire sokat jelent számunkra vendégeink elégedettsége. Várjuk, hogy ismét vendégeink között köszönthessük majd!
Üdvözlettel, Hotel Management
2023. március 20., Központi Szobafoglalás, Danubius Hotel Bük
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.
• OTP SZÉP kártya • K&H SZÉP kártya • MBH SZÉP kártya
Parkolás info
• Sorompóval zárt parkoló, kamerával felügyelt: 2300 Forint / nap (Foglalás nem szükséges)
Kisállat bevihető
• Nagy testű kutya: 8750 Forint / nap (Foglalás szükséges) • Macska: 8750 Forint / nap (Foglalás szükséges)
Étkezés
• bankett rendezési lehetőség • szobaszervíz • gyermekmenü • gluténmentes étkezési lehetőség • laktózmentes étkezési lehetőség • vegetáriánus étkezési lehetőség • cukormentes étkezési lehetőség • étterem • bár