Wellness Hotel Katalin Gyenesdiás - Vendégvélemények összefoglalója
A Wellness Hotel Katalin Gyenesdiás a gyerek- és felnőttbarát szolgáltatások harmonikus összekapcsolását kínálja, amely minden korosztály számára lehetőséget ad a zavartalan feltöltődésre. A szálloda tágas, modernek és kényelmesek a szobák, gyakran nagy erkélyekkel és kilátással a gondozott kertre. A wellness részleg kettős célt szolgál: felnőtteknek elkülönített részleg pezsgőfürdővel és szaunákkal, valamint a középső szinten a gyermekmedencék és családi élményelemek biztosítják a kikapcsolódást.
Tovább olvasom >>
A játszó szoba leginkább a kisebb gyerekek igényeire szabott, míg a felső szinteken videójátékok, csocsó és biliárd várják a felnőtteket és nagyobb gyermekeket. A kert gyönyörű, gondozott, virágokkal teli, és a nyuszik vagy a játszótér szintén vonzó elemek a családok számára. Az étkezés kiemelkedő: bőséges svédasztalos reggeli és vacsora mellett ebédidőben levesválaszték teszi teljessé a félpanziós ellátást. A szálloda tisztasága és a személyzet szolgálatkészsége rendszeresen magas színvonalú, a recepció és az étterem is gyors és barátságos. A Balaton-part közelsége és a közvetlen környék változatos programkínálata hozzájárul a kiegyensúlyozott pihenéshez. A kerékpárkölcsönzés és a környékbeli kirándulási lehetőségek színesítik a tartózkodást, miközben a kert és a beltéri medencék egész évben elérhetőek. A vendégek többsége visszatérő, és a hely színvonalát több éven át kiváló minőségként értékelik, akár szilveszteri, akár családi pihenésről van szó. Összegzésként a Hotel a Balaton partján kiemelkedő választás, amely a tisztaságot, a vendégközpontú szolgáltatást és a sokszínű programokat ötvözi, melyek központi eleme a családbarát légkör.
Ajándékba kaptuk a nyaralást szüleimtől, melyre Ők is elkísértek minket. Már többször voltunk a szállodában, eddig mindennel meg voltunk elégedve, de most nagy csalódás ért minket. Bár az ételek minősége sem olyan volt, mint korábban (zsíros ételek, előző napi vacsora reggelire kitéve változatlan formában), de a fő gond még sem ez volt.
Történt ugyanis, hogy kijelentkezéskor elkövettem azt a hibát, hogy külön szerettem volna kifizetni a szobánkra terhelt fogyasztást. A recepción dolgozó szállodavezető hölgy kioktató hangnemben közölte velem, hogy ez nem lehetséges, várjuk meg az édesapját (a többit ő fizette) és különben is más is szeretne itt fizetni. A számlázó program hiányosságát (osztott fizetés? ) még csak megértettem volna, de a kioktató hangnem meglehetősen felpaprikázott így közöltem a hölggyel, hogy amennyiben csak a pénzt akarja látni, hát legyen, várjuk meg édesapámat és elhagytam a recepciót. Persze pakolás közben piszkált a dolog és odamentem egy szintén ott dolgozó úrhoz, hogy árulja el nekem a hölgy nevét és beosztását, mert panaszt szeretnék tenni. Erre annyit mondott, hogy szívesen segít, de most dolga van. Vártam 5 majd 10 percet, de amikor az utánam érkezőket is kiszolgálta helyettem, elhagytam a szállodát. Természetesen nem hagytam annyiban a dolgot és írtam egy panaszos e-mailt, melyet most nem tennék közzé, de a vége az lett, hogy a szálloda egyik vezető beosztású munkatársa tisztelettel visszautasította a reklamációmat, panaszkodásnak minősítve azt. Még most is értetlenül állok a dolog előtt. Kedves, tapintatos alkalmazottak, pökhendi, kioktató vezetőség?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.