A welnes részlegen nincs büfé ha valaki meg szeretne inni egy kávét át kell öltöznie és átmenni a bárba majd megint átöltözni és visszamenni a welnesbe. A reggeli és vacsora átlagos mind két nap egyforma ételek, a tisztaság renben van . A személyzetnek átlag alatti a kedvessége. A szálloda nagyon jó helyen van.
Parkoló kevés van. A szobában a klíma elvileg szabályozható, de gyakorlatilag mindegy hova állítjuk 25 fok lesz. A fürdő WC tágas. Az ágy kemény, de nekünk pont jó volt. Kényelmes. Sok hely van ahova pakolni lehet. Nagy tér van a szobában is. A wellnessben alig voltak és szép tiszta volt. Szólhatott volna valami halk zene.
Tök csönd volt. Szaunák is igényesek, tiszták. Volt aki meztelenül szaunázott ez minket zavart. Reggeli minden nap ugyanaz volt, de bőséges választékkal! Vacsora jó, de semmi nagyon extra. Az ital igen drága. 2 0,25-ös Cola 1500 ft volt. A személyzet alapvetően oké, de inkább egyhangú. Kivétel a pörgős recepciós lány aki mindig mosolyog :-) Adnak ingyen uszógumit így ezt nem kellett megvenni a gyógyfürdéshez. Bicóbérlés is van. Letekertünk a Balcsira. Jó a bicóút ajánlom! Összességében jó volt, de semmi olyat nem kaptunk ami miatt visszamennénk. Valahogy olyan steril volt az egész. Hévíz viszont szép és hangulatos. Sok üzlet, sétalehetőség bőven. Mivel elég drága így nem is találkoztunk olyan emberrel aki nem "ide való". Ami viszont NAGYON zavaró: mindenhol dohányoznak. Teraszon, éttermekben, cukrászdák előtt. Hiába a törvény itt nem foglalkozik vele senki! Hamutartók is vannak kitéve. Fújják a füstöt az ember arcába. Na ez miatt biztosan nem megyünk Hévízre többet. Pedig hangulatos város!
Fantasztikus három napot és két éjszakát töltöttünk a szállodában. A szobánk ablaka a főtér felé nyílott de nem volt zavaró hang a főtérről. A reggeli pazar volt rengeteg mindenközül lehetett választani. Szerencsére a glutén és laktózmentes dolgokkal sem volt probléma. A személyzet segített de sohasem tolakodtak.
Szép és tiszta szoba volt. A szálloda nagyon közel van a fürdőhöz a főtérhez. Saját parkolójában az autót is le tudtuk parkolni. CSillagos ötös :-)
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz válasza
Kedves Sándor! Köszönjük, hogy vendégünk volt, és értékelést írt szállodánkról. Nagy örömmel és hálával olvastuk szavait, és tapasztaltuk, hogy minden szolgáltatásunkkal maximálisan elégedettek voltak. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
2018. június 1., Pap-Kuttor Ildikó, Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz
Kettesben töltöttünk el feleségemmel el itt e csodás hétvégét. A személyzettel maximálisan meg vagyok elégedve, a tisztasággal szintén. Az étkezésre csak azért nem adtam maximális pontszámot, mert már voltunk olyan helyen, ahol ennél nagyobb kínálat volt és kiemelkedő minőségben és a korrektség azt diktálja, hogy valahogyan tegyek különbséget egy-egy szálloda között. Amúgy amit feltálaltak és ahogyan az nagyon finom volt.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz válasza
Kedves György! Köszönjük, hogy vendégeink voltak és értékelést írtak szállodánkról. Kollégáink mindegyikének nagyon jól esnek kedves szavai, és örülünk, hogy a tisztasággal is maximálisan elégedettek voltak.
Örülünk, hogy összességében az ételkínálat is megfelelő volt az Önök számára, dolgozunk rajta, hogy még tovább fejlesszük ezt a szolgáltatásunkat is, hogy legközelebb erre is maximális pontszámot kapjunk! Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is! Üdvözlettel:
2018. március 13., Pap-Kuttor Ildikó, Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz
20 éve járunk Hévizre, a szemünk előtt épült a szálloda, ami kb. 5 éves kínlódás és többszöri tulajdonosváltás után Bonvital néven megnyilt. (Rövid ideig Mirage néven próbálták megnyitni, de az nem volt sikeres.
) Az épület belvárosi adottságai miatt nagyon szűkösek a terek, minimális a parkolási lehetőség, így leginkább autó nélkül érkezőknek kedvező a szálloda, cserébe sétával szinte minden percek alatt elérhető. A szobánkban a "szekrény" mérete 1 főnek is kevés és nehezen hozzáférhető volt, asztal, szék nem fért be és ezt nem kárpótolta a kihelyezett zsámoly sem. A klima, lapTV, szoba-széf a 4* miatt is elengedhetetlen volt. A személyzet viszont segítőkész és udvarias, az étterem tiszta, jól ellátott,kellemesen berendezett a reggeli választéka és mennyisége kifogástalan. A wellness a legjobb az egyetlen zavaró tényező, hogy a szomszédos 13 emeletes Hotel Panoráma kb. 60 szobája kb 50 méterről, a Hotel Kalma déli szobái kb. 8 méterről "élvezhetik fürdőzésünket!
Nagyon kedvesek voltak,késve érkeztünk,és még becsekkolás előtt elküldtek vacsizni,számomra nagyon pozitív volt.Minden alkalmazott kedves és segítőkész volt.Én a hotel helyébe belekalkulálnám az árba a vacsorához ivott ital árát,kizárólag azért mert rossz megoldás egy ilyen csekély összeget plusszba fizetni.Szerintem!
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz válasza
Kedves Szabina!
Köszönjük, hogy megtisztelt minket értékelésével. Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és, hogy személyzetünkkel kapcsolatban is pozitív tapasztalatokkal tapasztaltak. Reméljük, a jövőben lesz még lehetőségünk Önöket vendégeink között köszönteni!
Standard szobában lévő francia ágy nagyon keskeny volt 2 átlagos testalkatú embernek. Személyzet egymás között sokszor hangosan beszélt káromkodott. Nem gondolták hogy a vékony szobaajtón minden behallatszott. Pincérek bandázva a konyha bejáratánál hangosan kibeszélték a magánügyüket. Kevés laktóz mentes választék volt más helyekre képest.
3Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
3Étkezés
4Elhelyezkedés
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz válasza
Kedves István!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk az itt-tartózkodás során tapasztaltakat. Sajnálattal olvastuk, hogy a kollégák kevésbé diszkrét és nem vendégtérbe illő viselkedésével kellemetlenséget okoztak Önöknek, melyért ezúton szeretnénk elnézésüket kérni.
Törekedni fogunk arra, hogy jövőben hasonló helyzetek ne fordulhassanak elő. Őszintén reméljük, hogy mindezt leszámítva jól érezték magukat nálunk és lesz még lehetőségünk Önöket vendégeink között köszönteni és egy kellemesebb vendégélmény nyújtanunk a jövőben!
Üdvözlettel: Bonvital csapat
2024. július 31., Mészáros Orsolya, Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz
Már sokaadik alkalommal tértünk vissza a szállodába, és mindig nagyon jól érezzük magunkat. A wellnes részleg nagyon jó , imádunk szaunázni, csendvan és nagyon kellemes a légkör. A bár kitünő, az ételek változatosak és nagyon finomak. Idén a szoba elhelyezkedése nem igazán kedvezett nekünk, ugyanis tetőre nézett, és nem volt erkélyünk, de ennek ellenére szuper napokat töltöttünk. Köszönjük.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz válasza
Kedves Katalin! Köszönjük megtisztelő visszajelzésüket itt-tartózkodásukról! Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Reméljük, következő alkalommal erkélyes, teraszos szobáink egyikében lesz lehetőségük megszállni. Várjuk vissza Önöket szeretettel! Üdvözlettel:
2024. június 27., Mészáros Orsolya, Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz
A wellnesz resz gyonyoru,tiszta a szallida tiszta es csodalatos,a szemelyzet kedves es segitokesz..A szobak lehetnenek tisztabbakNagyon hangulatos szalloda
Kifejezetten tetszett, hogy gyerekmentes volt a szalloda. Ezért is választottuk többek kozott. Építő kritikakent megjegyezném, hogy a masodik emeleti szobánkban nagyon meleg volt. Jóideje ez volt az első meleg hétvége ez teny. A szobank ablaka viszont tetőre nyílt, és egész délután betűzött a nap, eléggé felfutotte a szobát(26+°C), hiába nyitottuk ki a kis ablakokat.
Ejjelre is csak ablaknyitassal tudtuk hűteni a szobát, viszont így az éjjeli hangzavar beszurodott és kétszer is felebredtunk. Igaz, áprilisban még nincs tikkasztó hőség, de azért egy klíma sokat dobott volna a komforton, ha be lett volna kapcsolva. Az ételek nagyon finomak voltak. Az alapanyagok minőségére és a készítésre látszik, hogy gondosan figyelnek. Összességében jól éreztük itt magunkat.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz válasza
Kedves Vendégünk,
Köszönjük, hogy megtisztelte szállodánkat értékelésével az itt-tartózkodás során tapasztaltak alapján. Nagyra értékeljük építőjellegű kritikáját is a szoba hőmérsékletére vonatkozóan. Áprilisban még valóban a fűtési rendszer üzemelt.
Mivel a hőlégbefúvórendszer egyaránt hűt és fűt, így a hűtés egyelőre akkoriban még nem működött, éves karbantartást követően május közepén került beüzemelésre. Reméljük, egy másik alkalommal kellemesebb hőmérséklet fogadja Önöket a szobában.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
A Bonvital csapat nevében üdvözlettel:
2023. június 13., Mészáros Orsolya, Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.