A tisztaság (képeket is fel lehetne tenni, lépcsőház, ablakok, erkély, tűzoltó készülékek, hátsó terasz), a műszaki problémák (lift 3 napig vészsípolt egész éjszaka, a külföldi vendégek tőlünk kérdezték, azt hitték, hogy tűzriasztás van), a szálló vendégeinek elrugaszkodott áron mért nem saját kézben tartott, hanem külsős elektromos autó töltési lehetőség indokolatlanul magas, a töltés ideje alatt is pluszban felszámolt parkolási díjjal, együttesen a teljes szállásköltséget plusz egyharmaddal növelte, más szállodákban ez minimum kedvezményes. A személyzet, ideértve a takarító személyzet számát is egyértelműen nem képes megbirkózni a közel teltházas feladattal, a 14:00-ás check-in majdnem háromnegyed órát csúszott. Fél óra után nekem kellett felmenni kideríteni, hogy régen kész a szoba, át is lett aláírásokkal véve, ezt a nagyon kényelmes tempóban működő recepció állítólagos technikai probléma miatt nem látta, de rajtunk kívül még kb. 8 család várakozott, feltehetően ugyanilyen okból; a gyógyfürdő ugyanakkor 17:00-kor bezár. Minket nem érintett már, de másnap ugyanez zajlódott le, nem egyedi az eset, semmi sem változott. Láthatóan hiányzik egy a feladatokat átlátó és hatékonyan kezelő jó manager, aki összefogná a dolgokat, a növekvő számú hibákat kijavítaná; nem lett minden leírva. Pozitívumként a kiváló étkezés, az ehhez kapcsolódó ár/érték arány és a közeli fürdő miatt jöttünk többször ide, de más közeli konkurens szállodában a tapasztaltak alapján jobban odafigyelnek a visszatérő vendégekre, ingyenes az e-autó feltöltése, valamiért belefér a költségvetésbe és folyamatosan javul a színvonal, nem esik.
Hunguest Hotel Panoráma válasza
Kedves Vendégünk!
Sajnálattal olvastuk visszajelzésüket, hogy ez alkalommal ilyen rossz szájízzel távoztak szállodánkból.
Visszatérő vendégünkként köszönjük, hogy időt szakítottak arra, hogy tapasztalataikat megosszák velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, mert ezekből a visszajelzésekből tudunk építkezni és szolgáltatásaink minőségén javítani.
Kérjük szíves megértésüket, hogy vannak olyan tényezők, amelyekre hatásunk nincs, amire azonban van, arra a jövőben igyekszünk még nagyobb figyelmet fordítani, hogy hasonló élményben ne lehessen részük.
Észrevételeiket továbbítottuk az érintett részlegvezetők felé, ezúton szeretnénk elnézésüket kérni amennyiben úgy érezték, hogy nem álltunk kellő mértékben készséggel az Ön, Önök rendelkezésére.
Reméljük, hogy a kellemetlenségek ellenére számtalan pozitív élményekkel is gazdagodtak és újfent bizalmat szavazva nekünk visszatérnek még hozzánk.
2023. december 4., Hotel Panoráma, Hunguest Hotel Panoráma