Ízletes megfelelő adagú ételek

Pingvin Étterem KomáromPingvin Étterem Komárom a térképen

2019. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. június 23.
Már hallottunk a helyről, de még nem jártuk itt.
2 személyes tálat ettünk, húslevest, és francia hagymalevest, mindegyik étel bőséges és jóízű volt, megfelelően tálalva, na nem úgy ,mint ahogy a különféle szakácsversenyeken mutatják, hanem normálisan gusztusosan díszítve,és ami nagyon fontos tudva,hogy mit eszel. A felszolgálok, kedvesek, a helyiség nekünk annyira nem tetszett, de nem is volt lényeges, mert már számtalan helyen jártunk, ahol rendben volt ,de a séfnek nevezett valaki meg már olyan művész volt,hogy egy halom pénzért ettünk valamit,és még azt sem tudtuk,hogy mi az,ráadásul éhesen távoztunk, ezért keressük az ilyen vendéglőket, ahol számunkra megfelelő ételeket szolgálnak fel, a helyiség meg olyan amilyen
A számla összege 6500Ft volt ami, teljesen ár értékarányos,Vasárnap délben voltunk, és tele volt.

Pingvin Étterem további értékelései

2023.06.30gyerekekkel
Komáromi hosszúhétvégénk 2. napján a Pingvin étterembe fogyasztottuk el az ebédünket.Már kintről látszik,hogy egy új vagy felújított étteremről van szó.Nagyon tiszta és elegáns hely.Svédasztalos kiszolgálással.Nagy férőhely,sok asztallal. Finom ételekkel és nagy kínálattal.Volt aki napraforgó...
2018.08.10barátokkal
Hangulatos, kedves hely, a pincérek felszolgálók udvariasak. az ételek csodásak voltak. Öten ettünk és mindenkinek nagyon ízlett. Azért maradt meg mindennek a fele, mert hatalmas adagokat hoztak. Hidegkonyha most nem volt, de az étlapon bőséges volt a választék. Ár-érték arány is rendben volt, Az...
2017.12.25csoporttal
Rendszeres vendégei vagyunk az étteremnek csoportunkkal. Mindig ízletes és különleges, mégis házias ételekkel várnak bennünket. Az adagok bőségesek, a felszolgálók figyelmesek, körültekintőek és mindig mosolyognak. Szívesen választjuk ezt az éttermet összejövetelünkhöz, ahogy mások is, mert...
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel