Amikor kiszolgálás nélkül távozik a vendég...

Aranyosidomb Udvarház PoroszlóAranyosidomb Udvarház Poroszló a térképen

Szörnyű 2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 30.
Az egy csillag nem az ételeknek szól.
A történethez hozzátartozik,hogy majdnem napra pontosan egy éve, véletlenül tévedtünk be az étterembe. Izgalmas (már az elnevezésük is) ételek az étlapon, kellemes környezet, bár a felszolgáló hölgy (gondoltuk a fiatalsága miatt) nem igazán tűnt motiváltnak, már ami a szakmáját, munkáját illeti. De az ételek nagyon finomak voltak olyan igazi, házias kategória.
Most (2016.08.28.)készültünk, nagyon készültünk, és visszamentünk.
Sajnos ez nagy csalódás volt. Az udvaron leültünk egy nagy (több személyes) asztalhoz ketten a férjemmel. Mikoris jött a tavalyról már nem sok jóval kecsegtető kis pincérhölgy, és közölte hogy jó helyen ülünk ugyan, de : maguknak várni kell 20 percet. Hirtelen nem értettem, rákérdeztem, és megmagyarázta, hogy ilyen-olyan létszámú csoportjaik érkeznek, (a foglalt helyeket láttuk).

Mondtuk , akkor várunk, de gondoltuk visszajön ( miután leszedte az asztalunkat az előző vendégek után) addig megkérdi a 40 fokban milyen italt hozhat, esetleg hoz egy étlapot , hogy nézegessük. De nem...

így aztán elmentünk abba az étterembe, ahol szintén jártunk már Poroszlón, és azt hiszem méltán áll első helyen(erről majd később) a településen.

Kifelé jövet megnéztem, hogy étlap,étel egyik kinti asztalon se volt, de azoknál legalább iszogattak a vendégek.

Több okból is zavaró ez a szituáció.
Egy részt a pincér menthette volna a mundér becsületét, kedves szavakkal, elnézést kérve, a várakozási időben italfogyasztásra buzdítva, nem ahogy tette.

A másik, úgy gondolom a csoportoknak be kell jelentkezni, akkor tegye ki a megtelt, vagy "rendezvény" vagy bármi táblát, ami tájékoztatja a betérni kívánó vendéget.

És nem utolsó sorban feltételezem, hogy annyi férőhellyel bírnak, amennyit győznek kiszolgálni. Mivel hely volt, több is mint várakozó vendég a kertben, valami nem működik a gépezetükben.

És ezt tetézi egy nem éppen tapintatos, fiatal, szerintem pályatévesztett pincérnő.

Hangsúlyozom, ez nem ételkritika, de a legfinomabb csemege után is távozhat a vendég rossz szájízzel, ha meg éhesen megy a következő étterembe, akkor sajnos nem adhatok csillagot..ez az egy is csak azért, mert nullát nem tudok.

Aranyosidomb Udvarház további értékelései

2023.05.20barátokkal
Szuper kis étterem, gyors, nagyon kedves kiszolgálás, külön dicséret illeti a szakácsot, finom és szépen tálalt ételek. Nagyon tiszta és barátságos hely. Köszönjük szépen
2022.05.26a párjával
Egy egész napos kirándulás után tértünk be ide. A pincér rendkívül kedves és figyelmes volt, még azt is megsúgta, hogy egy bizonyos ételt aznap inkább ne kérjek, mert a hús amit kaptak, nem képviseli azt a minőséget, amit szeretnének. Ezek után tudtam, hogy jó kezekben vagyunk. Végül...
2020.09.21a párjával
Szállásadónk javaslatára néztünk be a Tiszató sétáról hazafelé (bringával a körről 5 perc kitérő). Sajna a terasz közvetlen a főút mellett van, ami kicsit levon az élvezetből, de elviselhető a zaj és legalább egy tágas, szellős helyen van az ember. Kicsit magasabb az árfekvés, de az ételek...