AnaAna

Regisztráció2017.05.27
Utoljára itt2023.03.09

Átlagos 2021. augusztus 19.gyerekekkel járt itt
Nekünk várakozáson aluli volt ez az étterem. Körülnéztünk nyaralásunk elején, hol vacsorázhatunk finomat, kellemes környezetben. Hangulata valóban jó az étteremnek, de az étel nem ízlett, nem tetszett. A magunknak választott elment, közepes semmi extra, de a gyerek vacsorája katasztrófa volt.
3Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2021. augusztus 22.gyerekekkel járt itt
Egyszerű, de nagyszerű hely. Viszonylag kicsi, de jól elfértünk. Közel van a főtérhez. A rendelt pizzáink szuper finomak voltak. Ár/érték arányban teljesen megfelelő. Viszonylag gyorsan megkaptuk rendelésünket, amely friss volt és illatos. Teljesen biztos, hogy legközelebbi pécsi kiruccanásunkon is itt pizzázunk.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2017. május 27.gyerekekkel járt itt
2017 májusában szálltunk meg Családommal a Barbakán Hotelben. Tiszta, szépen berendezett szoba, kellemes fürdőszoba várt ránk. Csendes, nyugis, igazán jól pihentünk. Recepciós Hölgyek segítőkészek, kedvesek, gyorsak. Reggeli bőséges. Vacsi testvér hotelben,Szinbádban szuper. Legközelebb is itt szállunk meg, mert minden teljesen megfelelt és az áraik nagyon barátságosak.