bambusznád

Regisztráció2013.09.06
Utoljára itt2017.01.28

Kiváló 2013. szeptember 6.gyerekekkel járt itt
Egy családi kirándulás alkalmával egy kései ebédet költöttünk el itt. Úgy tűnt, az étlap gyakran frissül, viszonylag kevés, de jól átgondolt fogást tartalmaz. Minden, amit kóstoltunk, nagyon finom volt. A főételek mennyisége bőséges. A felszolgáló hölgy precíz volt és nagyon kedves. Mivel babával érkeztünk, figyelt arra, hogy ne legyen huzat.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
2013. szeptember 6.gyerekekkel járt itt
Egy lakodalmon vettünk részt a Bástyában. Az étterem részhez tartozik egy nagy befogadó képességű, tégla padlójú,sátor jellegű terem, ami nagyon hangulatos. Délután hidegtálakat szolgáltak fel, a vacsora pedig húsleves, marhapörkölt és töltött káposzta volt. Az ételek finomak voltak, a káposzta pedig kiemelkedően jó volt.
4Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2013. szeptember 6.gyerekekkel járt itt
Két alkalommal ebédeltünk a Zsályában egy nyaralás alatt. Mindkétszer a napi ajánlatból választottunk, ami nagyon jó árban van (2 fogás 1000 Ft, 3 fogás 1300 Ft). Az ételek rendkívül finomak voltak. A menüben a fogások nagysága egy nagyétkű embernek lehet, hogy kevés, mi a három fogás után úgy éreztük, hogy jóllaktunk, de nem ettük magunk degeszre.