katalin.borbely

katalin.borbely adatlapja

Üdvözöllek!

Borbély Kati vagyok, idősebb hölgy. Nagyobbik fiam, /34/ Attila, párja Kata,
fiatalabbik fiam,/21/ Bandi és párom nagy Bandi-val élünk, és utazunk általában közösen.
Erdőkertesen lakunk , egy udvarban két családi házban.

A kisebbik fiu Bandi l danos feketeöves aikidó mester, és oktató. Nagyon büszkék vagyunk rá! A nagyobb fiu Attila sajnos nem sportol /--t/ semmit. De ez nem teljesen igaz, mert kerékpározni szoktunk hétvégenként közösen is.
Hétköznapjaink munkával teliek. Hétvégenként összejövünk, közös ebédek, sokszor barátokkal is. Kisebb egy napos kirándulásokat teszünk.
Igy telnek napjaink közösen, békében és szeretetben! Hála a jó Istenkének!!!
Hosszabb utazásainkat általában történelmi városokba történik. Szeretünk múzeumokba, várakba nézelődni, a régi városrészekben sétálni. De szeretjük a természetjárást is, hegyi-, erdei- túrákat. Termálfürdős városokat. Balatonra is néha eljutunk, főleg az északi partot kedveljük. Ott több a látnivaló. Fürödni csak az délutáni-esti órákban szoktunk, nappal a környék látványosságait látogatjuk, és kirándulásokat szervezünk.
Külföldre nem nagyon utaztunk. Pozsonyban, Prágában, a Bled-i tónál, Fiumébe és Besztercebáníán jártunk.
Én egyedül nagyon régen még a nyolcvanas években voltam pár napot Párizsban.
Általában önellátós, apartmanokban szállunk meg. Éttermekbe nagyon ritkán megyünk, életünkbe még csak két-három alkalommal voltunk. Sajnos az olajos ételeket egyikünk sem szereti.Voltunk azolajtól már rosszul, ezért csak saját zsírral készült ételeket fogyasztunk. Én zsirral főzök, sokkal egészségesebb, koleszterin szintem is tökéletes. Mig az olaj ég, és lerakódik, /lásd a páraelszívón/ a zsír csak sül A páraelszívót egy rongyal hetek után is simán le lehet takarítani, semmi lerakódott dolog nincs rajta!!! Hát a pocikánkba is ugyan ez történik, az olaj letapad a belekbe, a vérfalakra is, a zsir pedig nem. Egy kis egészségvédelemi tanács is belekerült.

Köszönöm a lehetőséget!
Minden jót! Üdvözlettel Kati
Ilyen vagyok
Spórolós utazó  •  Ár-érték figyelő  •  Városi barangoló  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Házias ízek kedvelője  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Akció-figyelő  •  Gyermekkel utazó  •  Aktívan pihenő
Regisztráció2014.03.05
Utoljára itt2021.09.02

Kiváló 2016. október 5.gyerekekkel járt itt
Üdvözlöm! Kényelmes, tágas apartman. Tiszta, ízlésesen berendezett. A tetőtérben voltunk, három szobás, két fürdőszobás,nappalival, teljesen felszerelt konyhával, étkezővel. Mintha otthon lettünk volna. A házigazda mindenben segítségünkre volt. A szállástól pár perc sétával megközelíthető a fürdő a gyógyulni vágyóknak.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hangulat Vendégház Harkány - Hangulat Vendégház Harkány - Hangulat Vendégház Harkány -
Kiváló 2014. március 5.gyerekekkel járt itt
Kellemes, kényelmes, tiszta, pihenésre tökéletesen megfelelő apartman. Önellátó, konyhája teljesen felszerelt.
A kerti sütő is rendelkezésre áll, akár partikat is lehet rendezni Kisebb társaság 8-12 fő kényelmesen nyaralhat.
Egerbe látogatok, biztos itt szállok meg.
Jó pihenést, ha ellátogat! Üdvözlettel B. Kati
2014. április 4.családjával járt itt
Üdvözlöm! Teljesen elszeparált, igazi pihenést biztosít. Nem mindennapi, mert fából épült a hátsó része, mi ott voltunk. Mintha egy fa tetején lakna az ember. Sok-sok növény, virág között. Ötletes megoldást alkalmaztak, érdemes megnézni, és egy pár napot ott tölteni. Az ára megfelelő.
4Étkezés
Felhasználó fényképei:
Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca - Faház Villa Apartman Miskolctapolca -