kgr2016

Regisztráció2016.07.12
Utoljára itt2018.07.30

Kiváló 2017. június 19.gyerekekkel járt itt
Miután elmenekültünk egy közeli étteremből, tértünk be a Kovács-Kert Étterembe. Kedvesen fogadtak, gyorsan kiszolgáltak. A "Harcsaszeletek rántva, vegyes körettel", "Szezámmagos bundába „bújtatott” jércemell rántva, vegyes körettel", a "Sajtos-tejfölös spagetti", a "Rántott sajt hasábburgonyával" talán nem a legfantáziadúsabb ételkülönlegességek, de családommal ezeket fogyasztottuk.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2016. július 12.gyerekekkel járt itt
Kellemes tavaszi hétvégét töltöttünk családommal a szállodában. A reggeli és vacsora bőséges és változatos volt. A programválaszték széleskörű. A wellness szolgáltatások úszómedence, pezsgőfürdő, szauna kellemes kikapcsolódást nyújtottak. (Igaz, ezeket este 10-ig is szívesen igénybe vettük volna. ) Pihenésre kiválóan alkalmas.
5Étkezés
Kiváló 2018. július 24.gyerekekkel járt itt
Gyerekekkel jártunk Tó Park Hotelben ebédelni. Annak ellenére, hogy egy időben két esküvő is zajlott a helyszínen a kiszolgálás zavartalan és tökéletes volt. A park és a környezet nagyon szép, csendes nyugodt környezetben felüdülés volt azt a pár órát eltölteni. Az ételek finomak, frissek voltak és a tálalás szemet gyönyörködtető.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Nádas Tó Park Hotel Vasad - Nádas Tó Park Hotel Vasad - Nádas Tó Park Hotel Vasad - Nádas Tó Park Hotel Vasad - Nádas Tó Park Hotel Vasad -