kiralyer

Regisztráció2016.07.31
Utoljára itt2018.03.17

Kiváló 2017. augusztus 6.gyerekekkel járt itt
Gyerekekkel jártunk ott, a nyaralásunkkor. Parádfürdőn nyaraltunk, a Mátrában, de elkalandoztunk arra. Annyira finom volt az étel, hogy másnap visszamentünk! :) A 2 személyes tálból akár mind a 4-en jóllakhattunk volna! A pincérek korrektek, kedvesek. A pincerész hangulatos. De mindenképpen az ételek íze fogott meg minket.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2018. március 17.a párjával járt itt
Gyönyörű helyen fekszik a szálloda. A szobánkból is láttuk a tavat. Nagyon megnyugtató volt. Férjem szülinapjára utaztunk oda 3 napra. Néhány nappal korábban megbeszéltem a szállodával, hogy a születésnap estéjén, a vacsoránál legyen torta gyertyával, tűzijátékkal. Na és cukormentes legyen, mert cukrosak vagyunk.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Velence Resort & Spa Velence - Velence Resort & Spa Velence - Velence Resort & Spa Velence -
2016. július 31.gyerekekkel járt itt
Összességében remek nyaralásunk volt. Gyönyörű kilátás volt a szobából. Megnyugtató volt erre a panorámára ébredni. Jó, hogy saját strandszigete van. Az is remek, hogy ingyen lehet használni a szálloda vízibiciklijét, csónakját. Kár, hogy csak egy van belőlük. Az étteremből is remek a kilátás.
3Étkezés
Hunguest Hotel Helikon válasza
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy jól érezték magukat nálunk, pláne, hogy jövőre talán újra találkozunk. Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is