Nagy Gyula

Regisztráció2016.01.11
Utoljára itt2018.07.14

Átlagos 2016. május 12.gyerekekkel járt itt
2016 május elején töltöttünk 2 éjszakát a szállodában. Összességében azt kaptuk amire számítottunk. Tudtuk , hogy népszerűbb helyeken apartman kerül ennyibe. Kuponnal érkeztünk , ami félpanziós svédasztalos étkezést és fürdő belépőt foglalt magába. Próbálok reálisan hozzá állni. Megjegyzem, azért lenne min javítani.
3Étkezés
2016. február 10.családjával járt itt
2015 augusztus végén jártunk másodszor a szállodában kuponos akció keretében. Már tudtuk mire számíthattunk. Ár/érték arány nagyon jónak mondható, mind a szállás és a szolgáltatás is. A strandfűrdö belépőt tartalmazta a csomag amivel utaztunk.Az időjárás , ha nehezen is de megjavult a strandoláshoz.Ami nagyon jó volt.
4Étkezés
Kiváló 2016. január 11.a párjával járt itt
Múlt év áprilisában töltöttünk pár napot párommal a panzióban. Bebizonyosodott számunkra ,hogy a rengeteg leírt pozitív vélemény megfelel a valóságnak! ! ! A megszerzett díjak is magukért beszélnek! Sok 4 csillagos szálloda megirigyelhetné a panzióban található rendet,tisztaságot,udvariasságot,segítőkészséget stb!