tigris

Regisztráció2013.08.09
Utoljára itt2016.04.13

Kiváló 2013. augusztus 17.a párjával járt itt
Már kétszer jártunk ebben a szállodában. Mind a kétszer jól éreztük magunkat. Saját gyógymedencével fedett nyitott rendelkezik. A reggeli nagyon választékos és finom a vacsora is. A medencében este 1O-ig lehetett fürödni ez nagyon kellemes és ideális. A szoba elég kicsi de barátságos. Egy negativ hogy nagyon behalatszott a zaj de ez nem volt olyan nagy baj.
4Étkezés
Kiváló 2014. augusztus 21.a párjával járt itt
2014 augusztus 12-16-ig nyaraltunk a párommal a Gyulai höforrás étteremben igy minden nap a Tölgyfa étteremben ebédeltünk. A kiszolgálással nagyon meg voltunk elégedve. Az étel minösége is kifogástalan volt. Elsö nap vacsorázni indultunk és mivel a hotelben a recepcios hölgy azt mondta hogy a vacsorázni 6.
4Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
Gyenge 2013. augusztus 9.a párjával járt itt
2o13 augusztus elején 3 éjszakát töltöttem a férjemmel a Tinodi hotelben ami a felszereltsége miatt csak egy panzió mivel padlás szobában szállásoltak el ami nagyon kicsike volt és nagyon meleg. A hütőszekrény nem volt bekapcsolva amikor odaértünk.A reggeli nagyon gyenge az utolsó napon nem volt zöldség pl.paprika.
Tinódi Hotel & Étterem válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelésével segíti munkánkat. Valóban nevezhetjük házunkat panziónak is, hiszen csak 15 szobánk van, de mi inkább családi hotelként szeretnénk működni. Sajnos 2013. augusztus elején valóban nagyon meleg napok voltak egész Magyarországon (napokon keresztül 40 fok) és sajnos nem volt egyetlen zug sem, ahol klíma nélkül ne lett volna meleg.